Наукові видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Науково-методичні підходи до оцінювання рівня довіри споживачів на ринку банківських послуг України
    ("Modern Economics", 2019) Семеног, Андрій Юрійович; Семеног, Андрей Юрьевич; Semenoh, Andrii Yuriiovych; Бричко, Марина Михайлівна; Бричко, Марина Михайловна; Brychko, Maryna Mykhailivna; Семеног, Вікторія Вікторівна; Семеног, Виктория Викторовна; Semenoh, Viktoria Viktovivna
    У статті на основі аналізу наукового доробку зарубіжних дослідників проаналізовано сутність та концептуальні підходи до трактування довіри на ринку банківських послуг. Обґрунтовано рівні довіри споживачів та основні фактори, що визначають довірчу поведінку споживачів, серед яких наявність формальних інституцій, соціальна та економічна неоднорідність, рівень багатства та доходів в країні. Визначено ключові детермінанти інституційної довіри до фінансової установи, серед яких компетентність, транспар ентність та цілісність. На основі узагальнення наукових джерел визначено, що довіра споживача фінансових послуг до певної фінансової установи є комплексним поняттям, яке охоплює такі складові як: фірмовий образ (бренд, імідж), переконання довіряти, диспозиційна довіра, інституційна довіра, намір довіряти, рівень технологічності фінансової установи. На цій основі було розроблено та проведено опитування, яке виявило, що найбільшою довірою з боку споживачів фізичних осіб користуються технологічні та цифрові продукти банку. Водночас, встановлено, що споживачі банківських послуг, у цілому, оцінюючи позитивно рівень довіри до свого банку, не довіряють фінансовій та банківській системі в цілому. Представлено науково-методичний підхід до комплексного оцінювання споживчої довіри населення до банківських фінансових установ шляхом обчислення інтегрального показника на основі багатокритеріальної аналітичної згортки показників динаміки депозитів фізичних осіб, відкритих рахунків, безготівкових операцій фізичних осіб та інфляції. Виявлено, що перелічені показники, окрім рівня інфляції позитивно впливають на зростання довіри до банків.
  • Item
    Довіра на ринку сучасних фінансових послуг в Україні та світі
    (Херсонський державний університет, 2018) Семеног, Андрій Юрійович; Семеног, Андрей Юрьевич; Semenoh, Andrii Yuriiovych; Бричко, Марина Михайлівна; Бричко, Марина Михайловна; Brychko, Maryna Mykhailivna; Семеног, В.В.
    У статті на основі аналізу наукових джерел розглянуто сутність та значення довіри на ринку сучасних фінансових послуг. Представлено основні фактори, що формують довіру споживачів до фінансових установ та їх послуг, наголошено на тому, що довіра до сучасних фінансових послуг є складним та багатовимірним явищем, яке включає конфіденційність даних, доступність послуг, цілісність послуги, наявність постійного зв‘язку з компанією, зручність використання мобільних додатків, безпека транзакцій. Також встановлено, що на сьогодні найважливішим компонентом довіри стає віра споживачів у те, що платформа, яку вони використовують для реалізації фінансових послуг є безпечною, надійною та зрозумілою в користуванні.
  • Item
    Efficiency as a new ideology of trust-building corporate governance
    (Prague Development Center, 2018) Бричко, Марина Михайлівна; Бричко, Марина Михайловна; Brychko, Maryna Mykhailivna; Семеног, Андрій Юрійович; Семеног, Андрей Юрьевич; Semenoh, Andrii Yuriiovych
    Though the ideology of efficiency has been investigated for many centuries, still it has not gained a clear definition and interpretation either in the scientific literature, or in the practice of corporate governance. This paper seeks to examine the mainstream theories of corporate governance in an attempt to suggest that efficient corporate governance has no logical claim to "objectivity" and it does not always contribute to trust-building. The purpose of this paper is to explore the ideology of efficiency, both with respond to its inconsistency and incoherence within trust-building corporate governance. The results suggest that efficiency is ideological and political concept that fails in repairing the breach of trust-building corporate governance. The efficiency as a new ideology of trust-building corporate governance promises to advance our understanding of corporate purpose beyond the old "shareholders-versus-stakeholders" and "shareholders-versus-society" debates.