Наукові видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925
Browse
Search Results
Item Управлінські рішення: прийняття та реалізація комунікаційної політики в банку(Софія, 2010) Оніщенко, Маргарита Леонідівна; Онищенко, Маргарита Леонидовна; Onishchenko, Marharyta Leonidivna; Гордієнко, Віта Павлівна; Гордиенко, Вита Павловна; Hordiienko, Vita PavlivnaСучасний маркетинг передбачає не тільки вивчення споживчого попиту та розробку нових послуг, але й формування та стимулювання попиту на різні банківські послуги з метою збільшення об‘ємів реалізації. Все це викликає необхідність прийняття маркетингових рішень щодо реалізації комунікаційної політики (підтримки/повернення клієнтів) банку.