Наукові видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Управлінські рішення: прийняття та реалізація комунікаційної політики в банку
    (Софія, 2010) Оніщенко, Маргарита Леонідівна; Онищенко, Маргарита Леонидовна; Onishchenko, Marharyta Leonidivna; Гордієнко, Віта Павлівна; Гордиенко, Вита Павловна; Hordiienko, Vita Pavlivna
    Сучасний маркетинг передбачає не тільки вивчення споживчого попиту та розробку нових послуг, але й формування та стимулювання попиту на різні банківські послуги з метою збільшення об‘ємів реалізації. Все це викликає необхідність прийняття маркетингових рішень щодо реалізації комунікаційної політики (підтримки/повернення клієнтів) банку.