Наукові видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925
Browse
20 results
Search Results
Item Аналіз тенденцій проведення шахрайських операцій з транзакціями на банківському ринку України(Сумський державний університет, 2019) Кушнерьов, Олександр Сергійович; Кушнерёв, Александр Сергеевич; Kushnerov, Oleksandr Serhiiovych; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii ValeriiovychНа сьогоднішній день шахрайські операції здійснюють негативний вплив на діяльність банків, а шахрайських схем на сьогодні безліч, і вони урізноманітнюються, по мірі розвитку банківських технологій. Збільшується кількість банківских інструментів, розвивається Fin Tech – одночасно виникають високотехнологічні шахрайські схеми, де зловмисники використовують винайдені ними методи. Таким чином, саме шахрайські операції з транзакціями можна охарактеризувати як найбільш технологічні, оскільки, якщо, наприклад, кредитне шахрайство пов’язане з фальсифікаціями, що мають кінцеву ланку (виконавця), то транзакції здебільшого дозволяють зберегти анонімність виконавця, що значно ускладнює повернення викрадених коштів та притягнення винних до відповідальності.Item Аналіз тенденцій проведення шахрайських операцій з транзакціями на банківському ринку України(Сумський державний університет, 2019) Кушнерьов, Олександр Сергійович; Кушнерёв, Александр Сергеевич; Kushnerov, Oleksandr Serhiiovych; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii ValeriiovychНа сьогоднішній день шахрайські операції здійснюють негативний вплив на діяльність банків, а шахрайських схем на сьогодні безліч, і вони урізноманітнюються, по мірі розвитку банківських технологій. Збільшується кількість банківских інструментів, розвивається Fin Tech – одночасно виникають високотехнологічні шахрайські схеми, де зловмисники використовують винайдені ними методи.Item Технології хмарних обчислень в курсі інформатики економічного ВНЗ(ВВП «Мрія» ТОВ, 2014) Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych; Головань, М.С.Розглядаються питання використання технології хмарних обчислень у викладанні курсу інформатики студентам економічних спеціальностей.Item Хмарні SAAS-сервіси в самостійної роботі з інформатики студентів економічних спеціальностей(ФОП Жовтий О.О., 2014) Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych; Головань, М.С.Сучасний розвиток економіки знань пов’язаний з упровадженням технологій хмарних обчислень, тому актуальним завданням є оволодіння студентами-економістами сучасними знаннями та навичками використання інструментів хмарних ІКТ. Розроблений методичний комплекс на базі хмарних SaaS-сервісів дисципліни «Інформатика» для студентів економічних спеціальностей забезпечує репродуктивний, реконструктивний та творчий рівні самостійної роботи студентів, сприяє організації групової форми роботи, активізації та індивідуалізації навчання.Item Опыт в структуре компетентности личности(Логос, 2014) Головань, Н.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii ValeriiovychВ тезисах установлена взаимосвязь между понятиями "опыт" и "компетентность". Показано, что опыт является центральной компонентой компетентности. Он интегрирует в единое целое усвоенные человеком знания и отдельные действия, способы и приемы решения задач. Формирование компетентности в учебно-познавательной деятельности осуществляется через формирование опыта этой деятельности.Item Досвід в структурі компетентності особи(Гнозис, 2014) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii ValeriiovychУ статті проаналізовано підходи до означення понять “досвід” та “компетентність”. Встановлено взаємозв’язок між цими поняттями. Показано, що досвід в моделі компетентності має об'єктивний зміст, він інтегрує в єдине ціле засвоєні людиною знання та окремі дії, способи і прийоми розв’язування задач. Досвід є центральною компонентою компетентності. Формування компетентності у навчально-пізнавальній діяльності здійснюється через формування досвіду цієї діяльності.Item Автоматизоване формування мультимедійних лекцій з інформатики(Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2012) Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii ValeriiovychАвтоматизоване формування лекцій у середовищі компьютерних презентаій передбачає створення множини навчальних мультимедійних слайдів у рамках одного файлу презентації та сформування самостійних презентацій, які є підмножинами розробленого комплекту слайдів.Item Комп'ютерний практикум з інформатики у веб-орієнтованому навчальному середовищі вищого навчального закладу(ВВП "Мрія", 2012) Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych; Кунцев, С.В.Розглядаються переваги і нові освітні можливості використання дистанційного комп'ютерного практикуму по інформатиці у вищому навчальному закладі. При цьому акцент діяльності викладача зміщується з традиційної передачі знань на формування "навчального середовища", в якому відбувається самонавчання і саморозвиток студента.Item Конструювання електронних освітніх ресурсів з інваріантними структурними модулями(Сумський державний університет, 2012) Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii ValeriiovychПропонується технологія автоматизованого конструювання електронних освітніх ресурсів об’єднаних однаковими інваріантними інформаційними блоками.Item Сутність та зміст поняття “дослідницька компетентність”(Видавничий відділ НМетАУ, 2012) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii ValeriiovychУ статті розкривається сутність поняття “дослідницька компетентність”. У структурі дослідницької компетентності автори виділяють мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-практичний та рефлексивний компоненти, які виконують спонукальну, ціннісно-орієнтирну, пізнавальну, результативну та регулятивну функції. Основу дослідницької компетентності складають уміння виявляти проблему, формулювати гіпотезу, підбирати відповідні методи проведення дослідження та здійснювати обробку отриманих результатів, аналізувати отримані результати, вести наукові дискусії, упроваджувати результати наукових досліджень у практику.