Наукові видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925
Browse
28 results
Search Results
Item Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколо-экономической безопасности международной экономической деятельности(Комратский государственный университет, 2020) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Бурнакова, В.С.У статті висвітлено стратегічний аспект забезпечення еколого-економічної безпеки країни. Розглядається використання маркетингового підходу до державного управління. Досліджено аналіз іміджевого аспекту конкурентоспроможності національного бренду.Item Практикум по страховому маркетингу(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2014) Козьменко, О.В.; Лисенко, В.С.В пособии раскрыты основные аспекты организации системы страхового маркетинга. Отдельно проанали-зированы маркетинг страховой компании (стратегическое управление, управление персоналом, брендинг и ребрен-динг, имидж и т.д.) и маркетинг страхового продукта (в разрезе маркетинг-микса).Item Сутність маркетингу: індустріальна та постіндустріальна ера(Харківський інститут банківської справи УБС НБУ., 2014) Оніщенко, Маргарита Леонідівна; Онищенко, Маргарита Леонидовна; Onishchenko, Marharyta LeonidivnaНа сьогодні світові тенденції виробництва, свідчать, про те, що на зміну індустріальному суспільству прийшло інформаційне, або постіндустріальне. В індустріальну еру, щоб вистояти в конкуренції виробників на ринку, щоб гарантувати своєму підприємству фінансовий успіх, треба було насамперед скорочувати витрати виробництва.Item Сутність маркетингу: індустріальна та постіндустріальна ера(2014) Гончарова, М.Л.На сьогодні світові тенденції виробництва, свідчать, про те, що на зміну індустріальному суспільству прийшло інформаційне, або постіндустріальне. В індустріальну еру, щоб вистояти в конкуренції виробників на ринку, щоб гарантувати своєму підприємству фінансовий успіх, треба було насамперед скорочувати витрати виробництва. Цінова конкуренція виробників у випадках масового виробництва виступала головною, якщо не єдиною формою конкурентної боротьби. Низька ціна цілком компенсувала низьку якість і невисокий рівень обслуговування споживачів. Тому вся увага керівників підприємств було зосереджена навколо витрат виробництва товарів та послуг, особливо прямих виробничих витрат.Item Сучасні аспекти розвитку клієнтинг-стратегії банку(Харківський національний економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Косенко, В.І.; Розкошна, О.А.У статті висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутність та особливості даної концепції, розглядаються практичні можливості застосування сучасних інноваційних технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтівItem Застосування маркетингових інструментів на ІТ ринку України(2013) Яценко, Р.В.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Olha OleksandrivnaDescribes current situation of marketing tools in the IT sector in Ukraine.Item Сучасні аспекти розвитку клієнтинг - стратегії банку(Харківський економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Косенко, В.І.У статті розкриваються теоретичниі підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутнысть та особливості даної концепції, розглядаються сучасні інноваційні технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів.Item Маркетингове управління банком(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2012) Пересадько, Г.О.; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Shkarupa, Olena VasylivnaCутність маркетингового управління як однієї з основних функцій бізнесу і водночас як концепції управління банком полягає в процесі, основними складовими якого є аналіз, планування, реалізація планів і контроль за здійсненням заходів, спрямованих на встановлення, зміцнення і підтримання взаємовигідних обмінів з цільовими ринками для досягнення цілей банку (отримання прибутку, збільшення обсягів збуту, збільшення частки ринку тощо).Item Маркетингова інформація та зміст методів її збору(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2013) Куришко, Олександр Олександрович; Kuryshko, Oleksandr Oleksandrovych; Курышко, Александр АлександровичУ навчальному посібнику висвітлені теоретичні питання та практичні завдання відповідно до програми курсу «Маркетинг у банку» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня магістр спеціальності 8.03050802 «Банківська справа». Послідовно розкривається сутність складових елементів комплексу маркетингової діяльності сучасного банку, його організаційне втілення у взаємозв’язку із загальною системою менеджменту банку. Для студентів економічних вузів та спеціальностей, аспірантів, викладачів, практичних працівників банківської та фінансової сфери, взагалі. Може бути корисним для слухачів бізнес-шкіл та курсів підвищення кваліфікації, а також для всіх тих, хто цікавиться питаннями маркетингу в банківських установах.Item Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком(ТОВ «ДД «Папірус», 2013) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana MykolaivnaУ роботі здійснено аналіз ключових елементів маркетингового антикризового управління комерційним банком
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »