Наукові видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Сучасні аспекти розвитку клієнтинг-стратегії банку
    (Харківський національний економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Косенко, В.І.; Розкошна, О.А.
    У статті висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутність та особливості даної концепції, розглядаються практичні можливості застосування сучасних інноваційних технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів
  • Item
    Застосування маркетингових інструментів на ІТ ринку України
    (2013) Яценко, Р.В.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Olha Oleksandrivna
    Describes current situation of marketing tools in the IT sector in Ukraine.
  • Item
    Сучасні аспекти розвитку клієнтинг - стратегії банку
    (Харківський економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Косенко, В.І.
    У статті розкриваються теоретичниі підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутнысть та особливості даної концепції, розглядаються сучасні інноваційні технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів.
  • Item
    Инновационный бизнес
    (Слобожанщина, 1998) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    У книзі досліджуються проблеми управління, фінансування і удосконалення інноваційної діяльності в економіці України. Інноваційне підприємство розглядається автором з позиції сучасного маркетингу і менеджменту. Видання розраховане на наукових працівників, фахівців в галузі фінансів, інноваційного бізнесу, державного управління і регулювання.
  • Item
    Маркетинг: время пришло
    (Курган, 1991) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorovna
  • Item
    Особливості управління антикризовим банківським маркетингом
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2011) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Коток, М.М.
    Ринкова економіка постійно знаходиться в процесі коливань. Це призводить до того, що періодично виникають спади у виробництві та споживанні, і це негативно позначається на соціально-економічній життєдіяльності суспільства. Багато економістів досліджують кризу як нормальну стадію розвитку ринкової економіки, але в той же час заявляють про згубний її вплив на діяльність підприємств і банків.
  • Item
    Інноваційні та традиційні інструменти банківського маркетингу в контексті інфраструктурної ролі банків
    (НГУ, 2011) Лопаткіна, І.В.; Лопаткін, В.Г.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    Розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу, наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.