Наукові видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 63
  • Item
    Маркетингова складова стратегії диверсифікації у сфері збуту банківських послуг
    (Сумський державний університет, 2017) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Крисько, Р.О
    Соціальні мережі є невід‘ємним каналом маркетингових комунікацій. Найпопулярнішим каналом маркетингових комунікацій для брендів різного рівня є Facebook.
  • Item
    Просування банківського бренду в мережі інтернет
    (Сумський державний університет, 2017) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Бондаренко, Алла Федоровна; Ємцева, К.Ю.
    На сучасному етапі зміни традиційних збутових технологій на концепцію маркетингових відносин – формування лояльного ставлення клієнта до банку набуває особливої актуальності.
  • Item
    Взаємозвʼязок маркетингової діяльності банку та його фінансової стійкості
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Красюк, Н.
    У статті розглянуто маркетингову діяльність банку як інструмент забезпечення його фінансової стійкості. Висвітлено власне бачення щодо окресленої проблематики та запропоновано механізм взаємодії маркетингової політики банку та його фінансової стійкості.
  • Item
    Основні підходи щодо аналізу конкурентоспроможності українських банків
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Бондаркова, Д.
    У статті досліджується сучасна проблематика конкуренції у банківському секторі України. Головний акцент робиться на представленні шляхів визначення конкурентоспроможності українських банків. Розглянуті результати діяльності українській банків, їх частка на ринку та цільові орієнтири розвитку.
  • Item
    Сучасні аспекти розвитку клієнтинг-стратегії банку
    (Харківський національний економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Косенко, В.І.; Розкошна, О.А.
    У статті висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутність та особливості даної концепції, розглядаються практичні можливості застосування сучасних інноваційних технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів
  • Item
    Формування ефективної реклами банку
    (Ефективна економіка, 2014) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Койло, В.В.
    У статті досліджувалася сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтської аудиторії. Головний акцент ставився на вдосконалення алгоритму розробки рекламної політики банку. Визначена концептуальна лінія, де головна роль належить різним видам реклами банків, як інструменту досягнення конкурентоспроможності кредитно-фінансових установ. Обґрунтувано застосування того чи іншого виду реклами банківськими установами для залучення більшого кола споживачів.
  • Item
    Застосування маркетингових інструментів на ІТ ринку України
    (2013) Яценко, Р.В.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Olha Oleksandrivna
    Describes current situation of marketing tools in the IT sector in Ukraine.
  • Item
    Формування ефективної реклами банку
    (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Койло, В.В.
    У статті досліджувалася сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтської аудиторії. Головний акцент ставився на вдосконалення алгоритму розробки рекламної політики банку. Визначена концептуальна лінія, де головна роль належить різним видам реклами банків, як інструменту досягнення конкурентоспроможності кредитно-фінансових установ. Обґрунтувано застосування того чи іншого виду реклами банківськими установами для залучення більшого кола споживачів. Вперше визначені межі використання різних видів реклами у банківській сфері, заперечується використання масової реклами, визначені новітні способи та прийоми поширення реклами, зокрема звернення до емоцій потенційних споживачів банківських послуг, застосування нейролінгвістичного програмування, ребрендингу та ін.
  • Item
    Регіональний аналіз проблем формування фінансово стійких господарських формувань
    (Наукове  об`єднання Economics, 2012) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.
    У статті висвітлено регіональний аналіз позитивних та негативних тенденцій отримання фінансових результатів господарськими формуваннями. Визначені причини фінансової неспроможності підприємств та представлені шляхи покращення реалізації фінансових питань в останніх. In the article the regional analysis of positive and negative trends obtaining financial results of business units. The reasons of financial insolvency and presented ways to improve the implementation of financial issues in the past.
  • Item
    Пробний маркетинг як необхідність досконалого впровадження нового товару на ринок
    (2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Саєва, К.
    В роботі розглянуто процес введення нового товару на ринок, який нерозривно пов’язаний з великою кількістю супутніх ризиків та визначено, що саме пробний маркетинг дозволяє визначити як ринок відреагує на новий товар, чи буде формуватися попит у покупців на «новинку» як часто будуть здійснюватися повторні купівлі, спрогнозувати можливу реакцію конкурентів.