Наукові видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925
Browse
25 results
Search Results
Item Технологія розробки і реалізації банківського продукту як складова механізму ціноутворення на банківські продукти(Університет банківської справи Національного банку України, 2014) Павленко, Людмила Дмитрівна; Павленко, Людмила Дмитриевна; Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna; Бєлова, Інна Валеріївна; Белова, Инна Валерьевна; Bielova, Inna ValeriivnaВ статті розглянуто технологію розробки і реалізації банківського продукту як складову механізму ціноутворення на банківські продукти.Item Етапи формування та сучасні проблеми розвитку банківської системи України(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2015) Дудченко, Вікторія Юріївна; Дудченко, Виктория Юрьевна; Dudchenko, Viktoriia YuriivnaУ статті розглянуті етапи формування банківської системи України, виокремлено проблеми та специфічні риси функціонування вітчизняних банків. Автором узагальнено проблеми розвитку банківської системи України, здійснено аналіз її сучасного стану. У статті детально досліджено особливості структури та перспективи розвитку вітчизняної банківської системи.Item Методичне забезпечення оцінки собівартості банківських продуктів(Греда, 2013) Павленко, Л.Д.; Криклій, Олена Анатоліївна; Криклий, Елена Анатольевна; Kryklii, Olena AnatoliivnaНа даному етапі функціонування банківської системи України запропоновано методичне забезпечення оцінки собівартості банківських продуктівItem Теоретичні основи концепції управління споживанням банківських продуктів(КУПРІЄНКО, 2013) Башлай, С.В.; Подоляка, О.І.В даній статті розглядаються фундаментальні аспекти побудови концепції поведінки банку при формуванні взаємовідносин з клієнтами. Матеріал публікації розкриває зміст системи управління споживанням банківських продуктів на основі формування комплексу методів та процесів впливу на групи клієнтів з метою отримання від них банком відповідного поведінкового та запланованого фінансового ефекту.Item Удосконалення методичних підходів щодо ціноутворення на процентні банківські продукти з урахуванням економічної цінності(Economics, 2013) Павленко, Людмила Дмитрівна; Павленко, Людмила Дмитриевна; Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna; Криклій, Олена Анатоліївна; Криклий, Елена Анатольевна; Kryklii, Olena AnatoliivnaВ тезах доповіді розглянуто удосконалення методичних підходів щодо ціноутворення на процентні банківські продукти з урахуванням економічної цінностіItem Науково-методичний підхід до встановлення цін на банківські продукти на основі ринкового методу(Лазурит-Поліграф, 2012) Павленко, Людмила Дмитрівна; Павленко, Людмила Дмитриевна; Pavlenko, Liudmyla DmytrivnaВ статті узагальнено теоретичні аспекти ціноутворення на банківські продукти та, враховуючи практичні аспекти встановлення цін, визначено етапи ціноутворення ринковим методом.Item Оцінка собівартості продукту в системі банківського ціноутворення(Одеський національний економічний університет, 2012) Павленко, Л.Д.; Криклій, Олена Анатоліївна; Криклий, Елена Анатольевна; Kryklii, Olena Anatoliivna; Маслак, Н.Г.Визначено сутність та види собівартості банківських продуктів. Обґрунтовано сутність та складові системи оцінки собівартості банківських продуктів.Item Аналіз ефективності банківських продуктів з використанням методу DEA(Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут, 2013) Утяганов, І.Р.Автором доведено необхідність використання методу DEA для оцінки собівартості банківських продуктів.Item Оцінка собівартості банківських продуктів на основі процесно-орієнтованого підходу(Львівський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України, 2012) Утяганов, І.Р.Автором доведена необхідність використання процесно-орієнтованого підходу для оцінки собівартості банківських продуктів.Item Інструменти банківського маркетингу(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Лопаткіна, І.В.В розділі підручника з Банківського маркетингу розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу", наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »