Наукові видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925
Browse
6 results
Search Results
Item Диференціація територіально-адміністративних утворень України за рівнем фінансової автономії(Національний лісотехнічний університет України, 2008) Корнєєв, М.В.Виконано диференціацію областей України за рівнем фінансової автономії органів місцевого самоврядування і тенденціями її динаміки. Визначено існування специфічного зв'язку між рівнем фінансової автономії органів місцевого самоврядування і соціально-економічним розвитком території. Сформульовано принципові підходи щодо управління рівнем фінансової автономії органів місцевого самоврядування.Item Тенденції розвитку авансового фінансування систем страхування вкладів на основі диференційованих страхових внесків(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2012) Чичкан, І.І.Сьогодні в умовах потрясінь і коливань економіки спостерігається підвищення ролі страхування вкладів, аби попередити відтік вкладів і забезпечити фінансову стабільність.Item Інструменти банківського маркетингу(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Лопаткіна, І.В.В розділі підручника з Банківського маркетингу розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу", наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.Item Інноваційні та традиційні інструменти банківського маркетингу в контексті інфраструктурної ролі банків(НГУ, 2011) Лопаткіна, І.В.; Лопаткін, В.Г.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaРозглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу, наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.Item Дифференциация ставок земельного налога на базе градоэкологического зонирования территорий населенных пунктов(Суми, 1992) Козьменко, С.М.; Артюх, Л.И.; Кузьмина, Е.И.Дифференциация ставок земельного налога на базе градоэкологического зонирования территорий населенных пунктовItem Стратегії конкуренції в системі розвитку банку(2008) Кирій, Р.П.Обґрунтовано необхідність формування і реалізації стратегій конкуренції як елемента системи розвитку банку. Визначено базові стратегії конкуренції та особливості їх використання в банківській сфері. Описані основні критерії та фактори, що впливають на вибір банком конфігурації стратегії конкуренції.