Наукові видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 28
  • Item
    Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколо-экономической безопасности международной экономической деятельности
    (Комратский государственный университет, 2020) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Бурнакова, В.С.
    У статті висвітлено стратегічний аспект забезпечення еколого-економічної безпеки країни. Розглядається використання маркетингового підходу до державного управління. Досліджено аналіз іміджевого аспекту конкурентоспроможності національного бренду.
  • Item
    Практикум по страховому маркетингу
    (ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2014) Козьменко, О.В.; Лисенко, В.С.
    В пособии раскрыты основные аспекты организации системы страхового маркетинга. Отдельно проанали-зированы маркетинг страховой компании (стратегическое управление, управление персоналом, брендинг и ребрен-динг, имидж и т.д.) и маркетинг страхового продукта (в разрезе маркетинг-микса).
  • Item
    Сутність маркетингу: індустріальна та постіндустріальна ера
    (Харківський інститут банківської справи УБС НБУ., 2014) Оніщенко, Маргарита Леонідівна; Онищенко, Маргарита Леонидовна; Onishchenko, Marharyta Leonidivna
    На сьогодні світові тенденції виробництва, свідчать, про те, що на зміну індустріальному суспільству прийшло інформаційне, або постіндустріальне. В індустріальну еру, щоб вистояти в конкуренції виробників на ринку, щоб гарантувати своєму підприємству фінансовий успіх, треба було насамперед скорочувати витрати виробництва.
  • Item
    Сутність маркетингу: індустріальна та постіндустріальна ера
    (2014) Гончарова, М.Л.
    На сьогодні світові тенденції виробництва, свідчать, про те, що на зміну індустріальному суспільству прийшло інформаційне, або постіндустріальне. В індустріальну еру, щоб вистояти в конкуренції виробників на ринку, щоб гарантувати своєму підприємству фінансовий успіх, треба було насамперед скорочувати витрати виробництва. Цінова конкуренція виробників у випадках масового виробництва виступала головною, якщо не єдиною формою конкурентної боротьби. Низька ціна цілком компенсувала низьку якість і невисокий рівень обслуговування споживачів. Тому вся увага керівників підприємств було зосереджена навколо витрат виробництва товарів та послуг, особливо прямих виробничих витрат.
  • Item
    Сучасні аспекти розвитку клієнтинг-стратегії банку
    (Харківський національний економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Косенко, В.І.; Розкошна, О.А.
    У статті висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутність та особливості даної концепції, розглядаються практичні можливості застосування сучасних інноваційних технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів
  • Item
    Застосування маркетингових інструментів на ІТ ринку України
    (2013) Яценко, Р.В.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Olha Oleksandrivna
    Describes current situation of marketing tools in the IT sector in Ukraine.
  • Item
    Сучасні аспекти розвитку клієнтинг - стратегії банку
    (Харківський економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Косенко, В.І.
    У статті розкриваються теоретичниі підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутнысть та особливості даної концепції, розглядаються сучасні інноваційні технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів.
  • Item
    Маркетингове управління банком
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2012) Пересадько, Г.О.; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Shkarupa, Olena Vasylivna
    Cутність маркетингового управління як однієї з основних функцій бізнесу і водночас як концепції управління банком полягає в процесі, основними складовими якого є аналіз, планування, реалізація планів і контроль за здійсненням заходів, спрямованих на встановлення, зміцнення і підтримання взаємовигідних обмінів з цільовими ринками для досягнення цілей банку (отримання прибутку, збільшення обсягів збуту, збільшення частки ринку тощо).
  • Item
    Маркетингова інформація та зміст методів її збору
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2013) Куришко, Олександр Олександрович; Kuryshko, Oleksandr Oleksandrovych; Курышко, Александр Александрович
    У навчальному посібнику висвітлені теоретичні питання та практичні завдання відповідно до програми курсу «Маркетинг у банку» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня магістр спеціальності 8.03050802 «Банківська справа». Послідовно розкривається сутність складових елементів комплексу маркетингової діяльності сучасного банку, його організаційне втілення у взаємозв’язку із загальною системою менеджменту банку. Для студентів економічних вузів та спеціальностей, аспірантів, викладачів, практичних працівників банківської та фінансової сфери, взагалі. Може бути корисним для слухачів бізнес-шкіл та курсів підвищення кваліфікації, а також для всіх тих, хто цікавиться питаннями маркетингу в банківських установах.
  • Item
    Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком
    (ТОВ «ДД «Папірус», 2013) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna
    У роботі здійснено аналіз ключових елементів маркетингового антикризового управління комерційним банком