Наукові видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item
    Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколо-экономической безопасности международной экономической деятельности
    (Комратский государственный университет, 2020) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Бурнакова, В.С.
    У статті висвітлено стратегічний аспект забезпечення еколого-економічної безпеки країни. Розглядається використання маркетингового підходу до державного управління. Досліджено аналіз іміджевого аспекту конкурентоспроможності національного бренду.
  • Item
    Мультимодальний підхід як інструмент дослідження мови бренду в сучасних лінгвістичних наукових студіях
    (Сумський державний університет, 2017) Ущаповська, Ірина Василівна; Ущаповская, Ирина Васильевна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna
    Мова бренду – це система знаків, з допомогою якої бренд надсилає значущу інформацію своїй аудиторії реципієнтів, певний «семіотичний гібрид», що представлений модусами різного походження. Мультимодальний підхід дослідження мови бренду, є найбільш релевантним креативним семіотичним інструментом аналізу.
  • Item
    Інструменти банківського маркетингу
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Лопаткіна, І.В.
    В розділі підручника з Банківського маркетингу розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу", наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.
  • Item
    Роль і перспективи банківського маркетингу
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Лопаткіна, І.В.
    В разділі підручника з Банківського маркетингу розглядаються питання ролі та перспектив банківського маркетингу крізь призму цілей діяльності банку, як прибуткової організації в умовах ринкової економіки. Визначається специфіка банківського маркетингу.
  • Item
    Міжнародне співробітництво муніципалітетів, як умова ефективного розвитку маркетингових стратегій та бренду міст
    (Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, 2012) Гончаренко, Т.; Сидоренко, Н.
    In this article the authors proved the influence of international cooperation of municipalities to modern transformational changes that take place at the local level and contribute to constant development of settlements in Ukraine.
  • Item
    Інноваційні та традиційні інструменти банківського маркетингу в контексті інфраструктурної ролі банків
    (НГУ, 2011) Лопаткіна, І.В.; Лопаткін, В.Г.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    Розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу, наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.
  • Item
    брендинг работодателя
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2008) Сухорукова, Н.Г.
    Брендинг работодателя – это новое направление в HR-менеджменте. Любая компания, которая не просто хочет выйти на рынок молодых специалистов, но и завоевать репутацию эффективного работодателя.
  • Item
    Формування конкурентоспроможності банку за допомогою брендінгу
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2007) Борис, О.Ю.
    В умовах сучасного ринку управління стосунками з клієнтами є пріоритетним напрямом діяльності банківської установи. Стрімкий розвиток маркетингу утримання клієнтів вимагає удосконалення існуючих клієнт-орієнтованих стратегій та введення інновацій – реалізації програм повної лояльності. Повна лояльність до банку розглядається як сильна емоційна прив’язаність до бренда, що є ефективним інструментом при формуванні ставлення до банку – головного фінансового інституту. Пропонується власний погляд на визначення Vip-клієнта, де саме рівень лояльності визначатиме рівень його пріоритетності для банку.
  • Item
    Маркетинговые исследования приоритетных направлений брендинга в деятельности банков
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2005) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Нечепуренко, В.М.; Андрющенко, О.О.
    В статье обосновывается необходимость маркетинговых исследований приоритетных направлений брендинга в деятельности банков в условиях рыночных отношений. Представлены результаты социологического исследования, цель которого состоит в необходимости определения приоритетных направлений в деятельности банков в контексте брендинговой концепции.
  • Item
    Роль имидж-менеджмента в формировании брендинга в банковских структурах Украины
    (ДВНЗ "УАБС НБУ", 2007) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Міненко, Г.О.
    В статье обосновано роль имидж-менеджмента в формировании брендинга в банковских структурах Украины на современном этапе рыночных отношений. Выделены основные тенденции в формировании брендинга в банковских структурах.