Наукові видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Диференціація територіально-адміністративних утворень України за рівнем фінансової автономії
    (Національний лісотехнічний університет України, 2008) Корнєєв, М.В.
    Виконано диференціацію областей України за рівнем фінансової автономії органів місцевого самоврядування і тенденціями її динаміки. Визначено існування специфічного зв'язку між рівнем фінансової автономії органів місцевого самоврядування і соціально-економічним розвитком території. Сформульовано принципові підходи щодо управління рівнем фінансової автономії органів місцевого самоврядування.
  • Item
    Тенденції розвитку авансового фінансування систем страхування вкладів на основі диференційованих страхових внесків
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2012) Чичкан, І.І.
    Сьогодні в умовах потрясінь і коливань економіки спостерігається підвищення ролі страхування вкладів, аби попередити відтік вкладів і забезпечити фінансову стабільність.
  • Item
    Інструменти банківського маркетингу
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Лопаткіна, І.В.
    В розділі підручника з Банківського маркетингу розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу", наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.
  • Item
    Інноваційні та традиційні інструменти банківського маркетингу в контексті інфраструктурної ролі банків
    (НГУ, 2011) Лопаткіна, І.В.; Лопаткін, В.Г.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    Розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу, наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.
  • Item
    Дифференциация ставок земельного налога на базе градоэкологического зонирования территорий населенных пунктов
    (Суми, 1992) Козьменко, С.М.; Артюх, Л.И.; Кузьмина, Е.И.
    Дифференциация ставок земельного налога на базе градоэкологического зонирования территорий населенных пунктов
  • Item
    Стратегії конкуренції в системі розвитку банку
    (2008) Кирій, Р.П.
    Обґрунтовано необхідність формування і реалізації стратегій конкуренції як елемента системи розвитку банку. Визначено базові стратегії конкуренції та особливості їх використання в банківській сфері. Описані основні критерії та фактори, що впливають на вибір банком конфігурації стратегії конкуренції.