Наукові видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925
Browse
27 results
Search Results
Item Технологія розробки і реалізації банківського продукту як складова механізму ціноутворення на банківські продукти(Університет банківської справи Національного банку України, 2014) Павленко, Людмила Дмитрівна; Павленко, Людмила Дмитриевна; Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna; Бєлова, Інна Валеріївна; Белова, Инна Валерьевна; Bielova, Inna ValeriivnaВ статті розглянуто технологію розробки і реалізації банківського продукту як складову механізму ціноутворення на банківські продукти.Item Удосконалення методичного забезпечення процесу ціноутворення на банківські кредитні продукти(2014) Башлай, С.В.; Голосенко, К.К.У статті досліджено особливості системи ціноутворення на кредитні продукти вітчизняних банків. Визначено основні недоліки та запропоновано теоретичні засади удосконалення останньої.Item Удосконалення методичних підходів щодо ціноутворення на небанківські продукти з урахуванням економічної цінності(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2013) Павленко, Людмила Дмитрівна; Павленко, Людмила Дмитриевна; Pavlenko, Liudmyla DmytrivnaОсновними критеріями для клієнта, що визначають конкурентоспроможність банківського продукту є ціна та цінність.Item Науково-методичні підходи до визначення поняття “економічна цінність” при ціноутворенні на банківські продукти(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2012) Павленко, Людмила Дмитрівна; Павленко, Людмила Дмитриевна; Pavlenko, Liudmyla DmytrivnaItem Ризик ціноутворення та фактори, що на нього впливають(Львівський інститут банківської справи Університету банківської справи, 2013) Барановська, О.А.В роботі досліджуються фактори, що впливають на ризик ціноутворення.Item Удосконалення методичних підходів щодо ціноутворення на процентні банківські продукти з урахуванням економічної цінності(Economics, 2013) Павленко, Людмила Дмитрівна; Павленко, Людмила Дмитриевна; Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna; Криклій, Олена Анатоліївна; Криклий, Елена Анатольевна; Kryklii, Olena AnatoliivnaВ тезах доповіді розглянуто удосконалення методичних підходів щодо ціноутворення на процентні банківські продукти з урахуванням економічної цінностіItem Удосконалення ціноутворення на кредитно–інвестиційні банківські продукти для банків «маркет-юзерів»(Університет банківської справи НБУ, 2012) Павленко, Людмила Дмитрівна; Павленко, Людмила Дмитриевна; Pavlenko, Liudmyla DmytrivnaВ статье предложено научно-методический подход к рыночному ценообразованию на кредитно-инвестиционные банковские продукты с учетом эффективной ставки на основе метода средневзвешенной стоимости финансовых ресурсов.Item Інструменти банківського маркетингу(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Лопаткіна, І.В.В розділі підручника з Банківського маркетингу розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу", наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.Item Принципы ценообразования на инновационную продукцию(ВД «ІНЖЕК», 2000) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaВиокремлені найбільш значимі фактори ціноутворення на інноваційну продукцію компанії. Узагальнено дії підприємств у процесі визначення договірної ціни.Item Вдосконалення методичного підходу до формування системи ціноутворення на процентні банківські продукти(ТНЕУ, 2012) Котляревський, О.В.В статті досліджено особливості системи ціноутворення на процентні продукти вітчизняних банків. Визначено основні її недоліки та запропоновано теоретичні засади по удосконаленню системи ціноутворення на банківські процентні продукти.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »