Навчальні видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48924

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Сутність, розвиток і суттєві ознаки банківського маркетингу
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Козьменко, С.М.
    Сутність банківського маркетингу. Особливості маркетингу в банківській сфері. Особливості маркетингової та операційної орієнтації банківської діяльності. Функції банківського маркетингу. Завдання банківського маркетингу. Характеристика інструментів банківського маркетингу. Роль і перспектива банківського маркетингу.
  • Item
    Маркетинг у банку
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Козьменко, С.М.; Школьник, Інна Олександрівна; Школьник, Инна Александровна; Shkolnyk, Inna Oleksandrivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Козьменко, О.В.; Костюк, Олександр Миколайович; Костюк, Александр Николаевич; Kostiuk, Oleksandr Mykolaiovych; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Боронос, Володимир Миколайович; Боронос, Владимир Николаевич; Boronos, Volodymyr Mykolaiovych; Башлай, С.В.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Гончаренко, Т.П.; Пересадько, Г.О.; Розкошна, О.А.; Гончарова, М.Л.; Гордієнко, Віта Павлівна; Гордиенко, Вита Павловна; Hordiienko, Vita Pavlivna; Кузьменко, Ольга Віталіївна; Кузьменко, Ольга Витальевна; Kuzmenko, Olha Vitaliivna; Пожар, О.М.; Сисоєва, Лариса Юріївна; Сысоева, Лариса Юрьевна; Sysoieva, Larysa Yuriivna; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Циганюк, Дмитро Леонідович; Цыганюк, Дмитрий Леонидович; Tsyhaniuk, Dmytro Leonidovych; Федірко, В.В.; Афанасьєва, Ольга Борисівна; Афанасьева, Ольга Борисовна; Afanasieva, Olha Borysivna; Багмет, К.В.; Буряк, Анна Володимирівна; Буряк, Анна Владимировна; Buriak, Anna Volodymyrivna; Котляревський, О.В.; Куришко, Олександр Олександрович; Курышко, Александр Александрович; Kuryshko, Oleksandr Oleksandrovych; Бойко, Антон Олександрович; Бойко, Антон Александрович; Boiko, Anton Oleksandrovych; Самусевич, Ярина Валентинівна; Самусевич, Ярина Валентиновна; Samusevych, Yaryna Valentynivna; Олещук, М.Г.; Котенко, Олександр Олександрович; Котенко, Александр Александрович; Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych; Ласукова, Анна Сергіївна; Ласукова, Анна Сергеевна; Lasukova, Anna Serhiivna; Іасєва, О.В.; Височина, Аліна Володимирівна; Высочина, Алина Владимировна; Vysochyna, Alina Volodymyrivna
    У навчальному посібнику висвітлені теоретичні питання та практичні завдання відповідно до програми дисципліни «Маркетинг у банку». Послідовно розкривається сутність складових елементів комплексу маркетингової діяльності сучасного банку та їх впровадження у загальну систему менеджменту банку.
  • Item
    Світові фінанси
    (ВТД "Університетська книга", 2002) Козьменко, С.М.; Нечепуренко, В.М.; Костюк, Олександр Миколайович; Костюк, Александр Николаевич; Kostiuk, Oleksandr Mykolaiovych; Чуйко, Олена Володимирівна; Чуйко, Елена Владимировна; Chuiko, Olena Volodymyrivna; Колдовський, В.В.; Стахович, С.Л.; Linsley, P.; Jones, R.
    Вивчається поточний стан і перспективи розвитку міжнародного фінансового ринку. Досліджується роль і місце окремих структурних елементів міжнародного фінансового ринку в системі міжнародних економічних відносин. Вивчаються взаємозалежності розвитку міжнародного валютного ринку в процесі глобалізації світової економіки. Досліджується ринок корпоративних фінансів і процеси реорганізації транснаціональних корпорацій. Уточнюється механізм впливу фінансових криз на стабільність валютної та фінансової міжнародних систем. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Item
    Вплив фактору часу на інвестиційні процеси
    (корпункт, 1998) Бобровський, Б.О.; Козьменко, С.М.
    Час, як об’єктивна реальність, є простором, у якому відбуваються всі, у тому числі і економічні, процеси. Час виступає не просто структурною формою економічних явищ і зв’язків між ними, які послідовно змінюють одне одного, а також і важливішим ресурсом, обсяги якого в кожен даний момент або період розвитку обмежені як для окремої особи, так і для суспільства в цілому. Одночасно час виступає розподільником всіх процесів, завдяки чому стає можливим відділити одні процеси від інших, рангувати їх за строками їх здійснення і тривалістю. В книзі викладені теоретичні основи впливу часу на економічні процеси, розглянуті різні аспекти прояву і дії часу, а також методи врахування часу при розробці інвестиційних проектів. Книга розрахована на студентів економічних спеціальностей, викладачів, аспірантів, наукових працівників і спеціалістів підприємств, які займаються розробкою бізнес-планів і інвестиційних проектів.
  • Item
    Гамбургский счет
    (Деловые перспективы, 2007) Козьменко, С.М.
    Околонаучная книга-китч для медленного чтения, в которой рассматривается околонаучная база, излагаются основные научно-методические подходы и ключевые принципы, а также обосновывается концепция, положенная в основу решения серьезной научной задачи, прослеживается содержание диссертационного исследования и процесс обезличивания человека путем выхолащивания принципов с его последующей вынужденной мимикрией