Навчальні видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48924
Browse
5 results
Search Results
Item Сутність, розвиток і суттєві ознаки банківського маркетингу(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Козьменко, С.М.Сутність банківського маркетингу. Особливості маркетингу в банківській сфері. Особливості маркетингової та операційної орієнтації банківської діяльності. Функції банківського маркетингу. Завдання банківського маркетингу. Характеристика інструментів банківського маркетингу. Роль і перспектива банківського маркетингу.Item Маркетинг у банку(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Козьменко, С.М.; Школьник, Інна Олександрівна; Школьник, Инна Александровна; Shkolnyk, Inna Oleksandrivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Козьменко, О.В.; Костюк, Олександр Миколайович; Костюк, Александр Николаевич; Kostiuk, Oleksandr Mykolaiovych; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Боронос, Володимир Миколайович; Боронос, Владимир Николаевич; Boronos, Volodymyr Mykolaiovych; Башлай, С.В.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Гончаренко, Т.П.; Пересадько, Г.О.; Розкошна, О.А.; Гончарова, М.Л.; Гордієнко, Віта Павлівна; Гордиенко, Вита Павловна; Hordiienko, Vita Pavlivna; Кузьменко, Ольга Віталіївна; Кузьменко, Ольга Витальевна; Kuzmenko, Olha Vitaliivna; Пожар, О.М.; Сисоєва, Лариса Юріївна; Сысоева, Лариса Юрьевна; Sysoieva, Larysa Yuriivna; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Циганюк, Дмитро Леонідович; Цыганюк, Дмитрий Леонидович; Tsyhaniuk, Dmytro Leonidovych; Федірко, В.В.; Афанасьєва, Ольга Борисівна; Афанасьева, Ольга Борисовна; Afanasieva, Olha Borysivna; Багмет, К.В.; Буряк, Анна Володимирівна; Буряк, Анна Владимировна; Buriak, Anna Volodymyrivna; Котляревський, О.В.; Куришко, Олександр Олександрович; Курышко, Александр Александрович; Kuryshko, Oleksandr Oleksandrovych; Бойко, Антон Олександрович; Бойко, Антон Александрович; Boiko, Anton Oleksandrovych; Самусевич, Ярина Валентинівна; Самусевич, Ярина Валентиновна; Samusevych, Yaryna Valentynivna; Олещук, М.Г.; Котенко, Олександр Олександрович; Котенко, Александр Александрович; Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych; Ласукова, Анна Сергіївна; Ласукова, Анна Сергеевна; Lasukova, Anna Serhiivna; Іасєва, О.В.; Височина, Аліна Володимирівна; Высочина, Алина Владимировна; Vysochyna, Alina VolodymyrivnaУ навчальному посібнику висвітлені теоретичні питання та практичні завдання відповідно до програми дисципліни «Маркетинг у банку». Послідовно розкривається сутність складових елементів комплексу маркетингової діяльності сучасного банку та їх впровадження у загальну систему менеджменту банку.Item Світові фінанси(ВТД "Університетська книга", 2002) Козьменко, С.М.; Нечепуренко, В.М.; Костюк, Олександр Миколайович; Костюк, Александр Николаевич; Kostiuk, Oleksandr Mykolaiovych; Чуйко, Олена Володимирівна; Чуйко, Елена Владимировна; Chuiko, Olena Volodymyrivna; Колдовський, В.В.; Стахович, С.Л.; Linsley, P.; Jones, R.Вивчається поточний стан і перспективи розвитку міжнародного фінансового ринку. Досліджується роль і місце окремих структурних елементів міжнародного фінансового ринку в системі міжнародних економічних відносин. Вивчаються взаємозалежності розвитку міжнародного валютного ринку в процесі глобалізації світової економіки. Досліджується ринок корпоративних фінансів і процеси реорганізації транснаціональних корпорацій. Уточнюється механізм впливу фінансових криз на стабільність валютної та фінансової міжнародних систем. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.Item Вплив фактору часу на інвестиційні процеси(корпункт, 1998) Бобровський, Б.О.; Козьменко, С.М.Час, як об’єктивна реальність, є простором, у якому відбуваються всі, у тому числі і економічні, процеси. Час виступає не просто структурною формою економічних явищ і зв’язків між ними, які послідовно змінюють одне одного, а також і важливішим ресурсом, обсяги якого в кожен даний момент або період розвитку обмежені як для окремої особи, так і для суспільства в цілому. Одночасно час виступає розподільником всіх процесів, завдяки чому стає можливим відділити одні процеси від інших, рангувати їх за строками їх здійснення і тривалістю. В книзі викладені теоретичні основи впливу часу на економічні процеси, розглянуті різні аспекти прояву і дії часу, а також методи врахування часу при розробці інвестиційних проектів. Книга розрахована на студентів економічних спеціальностей, викладачів, аспірантів, наукових працівників і спеціалістів підприємств, які займаються розробкою бізнес-планів і інвестиційних проектів.Item Гамбургский счет(Деловые перспективы, 2007) Козьменко, С.М.Околонаучная книга-китч для медленного чтения, в которой рассматривается околонаучная база, излагаются основные научно-методические подходы и ключевые принципы, а также обосновывается концепция, положенная в основу решения серьезной научной задачи, прослеживается содержание диссертационного исследования и процесс обезличивания человека путем выхолащивания принципов с его последующей вынужденной мимикрией