Навчальні видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48924

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Сутність та види конкуренції на ринку банківських послуг
    (2013) Афанасьєва, Ольга Борисівна; Афанасьева, Ольга Борисовна; Afanasieva, Olha Borysivna
    У навчальному посібнику висвітлені теоретичні питання та практичні завдання відповідно до програми курсу «Маркетинг у банку» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня магістр спеціальності 8.03050802 «Банківська справа». Послідовно розкривається сутність складових елементів комплексу маркетингової діяльності сучасного банку, його організаційне втілення у взаємозв’язку із загальною системою менеджменту банку. Для студентів економічних вузів та спеціальностей, аспірантів, викладачів, практичних працівників банківської та фінансової сфери, взагалі. Може бути корисним для слухачів бізнес-шкіл та курсів підвищення кваліфікації, а також для всіх тих, хто цікавиться питаннями маркетингу в банківських установах.