Навчальні видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48924
Browse
6 results
Search Results
Item Удосконалення системи фінансового моніторингу: автоматизація процесу верифікації клієнтів банку(Видавничий дім «Гельветика», 2021) Кузьменко, Ольга Віталіївна; Кузьменко, Ольга Витальевна; Kuzmenko, Olha Vitaliivna; Доценко, Тетяна Віталіївна; Доценко, Татьяна Витальевна; Dotsenko, Tetiana Vitaliivna; Кушнерьов, Олександр Сергійович; Кушнерёв, Александр Сергеевич; Kushnerov, Oleksandr SerhiiovychРозвиток інформаційних технологій та активізація процесів залучення фінансових посередників до схем легалізації кримі- нальних доходів вимагає від банків систематично удосконалювати внутрішню систему фінансового моніторингу та концен- трації увагу саме на клієнтах. Одним із найбільш простих, проте одним з найбільш актуальних із погляду протидії легалізації кримінальних доходів є процес оцінювання рівня недійсності клієнта. Проте це не стільки його фінансова спроможність, скільки репутація та рівень ймовірності причетності до легалізації кримінальних доходів. В останні часи особливо актуаль- ною є оцінка приналежності клієнта банку до політично значущої особи. Тому процес ідентифікації та верифікації клієнтів є дуже важливим, а його раціональна автоматизація може вивільнити час спеціалістам банку на здійснення процесу перевірки клієнта, який неможливо провести онлайн.Item Публічна система рейтингової оцінки банків України: призначення та інформаційна модель(Мукачівський державний університет, 2017) Джолос, А.В.; Савченко, Тарас Григорович; Савченко, Тарас Григорьевич; Savchenko, Taras HryhorovychУ статті проаналізовано основні підходи та методики щодо визначення рейтингової оцінки діяльності банківських установ. Досліджено методологічні засади створення комплексної публічної рейтингової системи оцінки банків України. Дана система буде розроблена з метою підвищення рівня довіри та інформаційної обізнаності зовнішніх користувачів банку, а також для прийняття ефективних рішень банками щодо свого стратегічного розвитку.Item Сутність та види конкуренції на ринку банківських послуг(2013) Афанасьєва, Ольга Борисівна; Афанасьева, Ольга Борисовна; Afanasieva, Olha BorysivnaУ навчальному посібнику висвітлені теоретичні питання та практичні завдання відповідно до програми курсу «Маркетинг у банку» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня магістр спеціальності 8.03050802 «Банківська справа». Послідовно розкривається сутність складових елементів комплексу маркетингової діяльності сучасного банку, його організаційне втілення у взаємозв’язку із загальною системою менеджменту банку. Для студентів економічних вузів та спеціальностей, аспірантів, викладачів, практичних працівників банківської та фінансової сфери, взагалі. Може бути корисним для слухачів бізнес-шкіл та курсів підвищення кваліфікації, а також для всіх тих, хто цікавиться питаннями маркетингу в банківських установах.Item Засади фінансового менеджменту в банку(Університетська книга, 2007) Сало, І.В.; Криклій, Олена Анатоліївна; Криклий, Елена Анатольевна; Kryklii, Olena AnatoliivnaРозділ посібнику, у якому на системній основі розкриваються основні параметри управління банком, найважливіші завдання фінансового менеджменту, проблеми і методи їх вирішення.Item Облік і аудит у банках(Університетська книга, 2007) Коренєва, Оксана Геннадіївна; Коренева, Оксана Геннадьевна; Korenieva, Oksana Hennadiivna; Слав'янська, Н. Г.; Євченко, Н. Г.; Карпенко, О. В.Навчальний посібник охоплює теоретичні та практичні аспекти бухгалтерського обліку та аудиту в банках. Теоретичний матеріал в ньому ілюструється таблицями та супроводжується практичними завданнями. Призначений для студентів, які вивчають дисципліну «Облік і аудит в банках», а також для всіх , хто цікавиться проблемами організації банківського обліку.Item Стратегічний менеджмент банку(Університетська книга, 2003) Козьменко, Сергій Миколайович; Козьменко, Сергей Николаевич; Kozmenko, Serhii Mykolaiovych; Шпиг, Ф.І.; Волошко, І.В.У посібнику детально розглянуто основні етапи стратегічного управління в банку, визначено його основні функції та інструменти, значну увагу приділено маркетинговій і фінансовій складовим стратегічного розвитку банку та конкурентоспроможності як головному результату реалізації механізму стратегічного управління. Проаналізовано вітчизняну банківську практику стратегічного менеджменту і визначено основні напрямки її вдосконалення. Для студентів і викладачів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, менеджерів і фахівців банківської справи, а також усіх, хто цікавиться проблемами становлення стратегічного менеджменту в банківській сфері.