Навчальні видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48924

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Сутність, розвиток і суттєві ознаки банківського маркетингу
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Козьменко, С.М.
    Сутність банківського маркетингу. Особливості маркетингу в банківській сфері. Особливості маркетингової та операційної орієнтації банківської діяльності. Функції банківського маркетингу. Завдання банківського маркетингу. Характеристика інструментів банківського маркетингу. Роль і перспектива банківського маркетингу.
  • Item
    Маркетинг у банку
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Козьменко, С.М.; Школьник, Інна Олександрівна; Школьник, Инна Александровна; Shkolnyk, Inna Oleksandrivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Козьменко, О.В.; Костюк, Олександр Миколайович; Костюк, Александр Николаевич; Kostiuk, Oleksandr Mykolaiovych; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Боронос, Володимир Миколайович; Боронос, Владимир Николаевич; Boronos, Volodymyr Mykolaiovych; Башлай, С.В.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Гончаренко, Т.П.; Пересадько, Г.О.; Розкошна, О.А.; Гончарова, М.Л.; Гордієнко, Віта Павлівна; Гордиенко, Вита Павловна; Hordiienko, Vita Pavlivna; Кузьменко, Ольга Віталіївна; Кузьменко, Ольга Витальевна; Kuzmenko, Olha Vitaliivna; Пожар, О.М.; Сисоєва, Лариса Юріївна; Сысоева, Лариса Юрьевна; Sysoieva, Larysa Yuriivna; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Циганюк, Дмитро Леонідович; Цыганюк, Дмитрий Леонидович; Tsyhaniuk, Dmytro Leonidovych; Федірко, В.В.; Афанасьєва, Ольга Борисівна; Афанасьева, Ольга Борисовна; Afanasieva, Olha Borysivna; Багмет, К.В.; Буряк, Анна Володимирівна; Буряк, Анна Владимировна; Buriak, Anna Volodymyrivna; Котляревський, О.В.; Куришко, Олександр Олександрович; Курышко, Александр Александрович; Kuryshko, Oleksandr Oleksandrovych; Бойко, Антон Олександрович; Бойко, Антон Александрович; Boiko, Anton Oleksandrovych; Самусевич, Ярина Валентинівна; Самусевич, Ярина Валентиновна; Samusevych, Yaryna Valentynivna; Олещук, М.Г.; Котенко, Олександр Олександрович; Котенко, Александр Александрович; Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych; Ласукова, Анна Сергіївна; Ласукова, Анна Сергеевна; Lasukova, Anna Serhiivna; Іасєва, О.В.; Височина, Аліна Володимирівна; Высочина, Алина Владимировна; Vysochyna, Alina Volodymyrivna
    У навчальному посібнику висвітлені теоретичні питання та практичні завдання відповідно до програми дисципліни «Маркетинг у банку». Послідовно розкривається сутність складових елементів комплексу маркетингової діяльності сучасного банку та їх впровадження у загальну систему менеджменту банку.
  • Item
    Сутність та види конкуренції на ринку банківських послуг
    (2013) Афанасьєва, Ольга Борисівна; Афанасьева, Ольга Борисовна; Afanasieva, Olha Borysivna
    У навчальному посібнику висвітлені теоретичні питання та практичні завдання відповідно до програми курсу «Маркетинг у банку» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня магістр спеціальності 8.03050802 «Банківська справа». Послідовно розкривається сутність складових елементів комплексу маркетингової діяльності сучасного банку, його організаційне втілення у взаємозв’язку із загальною системою менеджменту банку. Для студентів економічних вузів та спеціальностей, аспірантів, викладачів, практичних працівників банківської та фінансової сфери, взагалі. Може бути корисним для слухачів бізнес-шкіл та курсів підвищення кваліфікації, а також для всіх тих, хто цікавиться питаннями маркетингу в банківських установах.
  • Item
    Маркетинг и менеджмент инноваций
    (Инициатива, 1997) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    Брошюра содержит проблематику вопросов, посвященных достижениям инновационного предпринимательства за рубежом, маркетингу и менеджменту инноваций. Для научных работников, специалистов в области финансов, маркетинга, инновационного бизнеса.
  • Item
    Основи менеджменту і маркетингу
    (Українська академія банківської справи, 2011) Гончарова, Маргарита Леонідівна; Гончарова, Маргарита Леонидовна; Honcharova, Marharyta Leonidivna
    Видання містить плани практичних, індивідуальних занять і ситуаційні завдання з дисципліни “Основи менеджменту і маркетингу”. Практикум спрямований на формування та закріплення навичок із методології та сучасної практики менеджменту та маркетингу. Призначене для студентів юридичного факультету денної форми навчання.
  • Item
    Маркетинг
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2008) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    Курс лекцій підготовлений відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напрямку 0501 - "Економіка і підприємництво" з урахуванням вимог Болонської декларації. Мета видання - формування у студентів знань, умінь та навичок, необхідних для розробки та впровадження сучасної маркетингової концепції в діяльності підприємств та організацій. Призначений для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання.