Навчальні видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48924
Browse
2 results
Search Results
Item Development Of Accounting-Information Provision Of Enterprise Value-Based Management(Університет банківської справи Харківського навчально-наукового інституту, 2018) Кравченко, Олена Володимирівна; Кравченко, Елена Владимировна; Kravchenko, Olena Volodymyrivna; Журавка, Федір Олександрович; Журавка, Федор Александрович; Zhuravka, Fedir Oleksandrovych; Овчарова, Наталія Вікторівна; Овчарова, Наталья Викторовна; Ovcharova, Nataliia ViktorivnaУ статті розглянуто питання розвитку теоретико-методологічних засад обліково-інформаційного забезпечення управління вартістю підприємства. Розширення ролі облікових даних у процесах формування і управління вартістю підприємства вказують на необхідність подальших досліджень. Проаналізовано проблеми вартісної оцінки в рамках вартісно-орієнтованого управління та визначено напрями розширення інформативності бухгалтерського обліку для потреб різних категорій стейкхолдерів. Визначено та розкрито сутність основних завдань формування обліково-інформаційного забезпечення у розрізі ключових елементів управління вартістю підприємства. Охарактеризовано основні підходи до оцінки вартості підприємства. Розроблено та обґрунтовано системну модель обліково-інформаційного забезпечення управління вартістю підприємства.Item English for Specific Purposes (ESP) in Ukraine. A Baseline Study(Ленвіт, 2004) Ходцева, Алла Олександрівна; Ходцева, Алла Александровна; Khodtseva, Alla OleksandrivnaThrough the analyses of the current situation in ESP teaching, learning and assessment in Ukrainian universities, the Baseline Study revealed that the reason for the gap between the target situation needs and the existing proficiency of the learners is the absence of generally accepted criteria in content, methodology, course organisation, assessment, and learning outcomes with reference to international standards. It is stated that the development and introduction of a national ESP curriculum would lead to a significant positive change in ESP learning and teaching in Ukraine