Авторські свідоцтва
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9864
Browse
Search Results
Item Методичні засади до оцінювання впливу освіти на рівень діджиталізації країни(Український інститут інтелектуальної власності, 2021) Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Майборода, Тетяна Миколаївна; Майборода, Татьяна Николаевна; Mayboroda, Tetyana; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna SerhiivnaУ дослідження розроблено методичні засади до оцінювання впливу освіти на рівень діджиталізації країни.Item Методичні засади до виявлення детермінант якості вищої освіти(Український інститут інтелектуальної власності, 2021) Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna SerhiivnaВ роботі розроблені та запропоновані методичні засади до виявлення детермінант якості вищої освіти.Item Оптимізаційне моделювання просування зелених інновацій на основі форсайтингу поведінкової реакції стейкхолдерів(Український інститут інтелектуальної власності, 2021) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Яновська, Ганна Олександрівна; Яновская, Анна Александровна; Yanovska, Hanna Oleksandrivna; Вакал, Сергій Васильович; Вакал, Сергей Васильевич; Vakal, Serhii Vasylovych; Вакал, Вікторія Сергіївна; Вакал, Виктория Сергеевна; Vakal, Viktoriia Serhiivna; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem YevhenovychОптимізаційна модель включає показники ефективності інструментів комплексу просування зелених інновацій, розподілу витрат підприємства між інструментами комплексу просування, що визначаються на основі прогнозних сценаріїв поведінкової реакції стейкхолдерів на зміну рівня їх залучення в результаті комунікаційного впливу.