Наукові видання (КІ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/127

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 27
  • Item
    To the issue of the improvement of Ukrainian entrepreneurial strategies: digitalmarketing as a modern tool for promotion of goods and servants in social media
    (Limited Liability Company “FINTECHALLIANCE”, 2022) Hirna, О.; Haivoronska, І.; Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Brodiuk, Y.; Verbytska, А.
    The current state of the economy of Ukraine forces businesses to take measures to reduce the impact of existing factors of the changing environment on the activities of the enterprise, by reviewing the implemented marketing strategy. The article defines the system characteristics inherent in the concept of “digital marketing”. The key factors influencing the performance of a company that promotes goods (services) on social networks are listed. Based on the results of the study, the feasibility of using digital marketing as a tool to promote goods and services on social networks is substantiated. The necessity of following the rules of promotion of goods (services) in social networks is given and substantiated, the obligatory consideration of which should be the basis for the formation of business strategy of a business developing in a digital economy: omnichannel; identification of key performance indicators (KRIs); personalization; availability of online commerce on social networks digital marketing technologies should be comparable to the demands and needs of the target audience; consumer experience vs influencer advice. The list of key performance indicators (KPIs) that should be monitored and used by marketers when promoting goods (services) on social networks is proposed to consider the following indicators. Depending on the type of business and target audience, a set of models that marketers use when building communication strategies is defined. The mechanism of development and implementation of the strategy of integrated digital marketing communications is built. Based on the allocation of system characteristics and digital marketing tools, following the outlined rules of promotion of goods (services) in social networks, he is able to implement the procedure of translating management strategy into a regular process. To do this, it is necessary to build a model of a coherent digital marketing strategy and communication strategy. As a result, this will affect the effectiveness of the strategy of integrated digital marketing communications.
  • Item
    Особливості стратегічного планування діяльності транспортних підприємств
    (ТОВ `Редакція журналу `Економіка та держава`, 2014) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
    У статті досліджено теоретичні основи процесу стратегічного планування транспортних підприємств, враховуючи специфіку галузі. Розроблено стратегію поведінки транспортних підприємств на ринку пасажирських послуг. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36641
  • Item
    Синергетичні аспекти розвитку регіонального ринку транспортних послуг
    (ВД "Гельветика", 2014) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
    Представлена синергетична концепція формування та розвитку ринку транспортних послуг, що базується на принципах спрямованої самоорганізації нелінійних динамічних систем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36640
  • Item
    Деякі особливості цінової політики на регіональному ринку транспортних послуг
    (Черкаський державний технологічний університет, 2014) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
    Будь-яка цінова процедура починається з розробки цінової політики. Політика цін являє собою свідоме керівництво діяльністю по встановленню цін. Звичайно цінова політика полягає в логічному ув'язуванні цілей, можливостей і засобів підприємства. Вона містить у собі правила, які фірма прагне використовувати у своїй поведінковій практиці. У ціновій політиці формуються загальні підходи в ціноутворенні фірми, які обумовлюють вибір моделі ціноутворення, яку називають стратегією. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636
  • Item
    Взаємозв'язок маркетингової та логістичної стратегій при формуванні ціни на транспортні послуги
    (Східноукраїнський інститут економіки і управління, 2013) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
    Сучасна логістична концепція управління перевезеннями вантажів призвела до того, що метою взаємодії між членами логістичного ланцюга (продавцями, покупцями, іншими перевізниками) стає не отримання максимального прибутку для кожного учасника окремо, а його сукупна максимізація та справедливий розподіл (або прямий, або непрямий – через тарифи). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36635
  • Item
    Шляхи подолання кризових явищ на транспортних підприємствах
    (Видавничій дім "Гельветика", 2013) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
  • Item
    Теоретичні основи визначення інвестиційної привабливості автотранспортних підприємств
    (Київський економічний науковий центр, 2013) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
    Різноманіття суб'єктів ринкової економіки вимагає створення простої, зрозумілої та загальноприйнятої шкали, яка дозволить оцінювати динаміку їх розвитку, оскільки не завжди легко встановити, який із цих станів підприємства можливо визнати стійким і в якій мірі ці стани стійкі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30366
  • Item
    Підвищення адаптаційних можливостей автотранспортних підприємств
    (Наукове об'єдання "Economics", 2012) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
  • Item
    Сучасні аспекти управління автотранспортними підприємствами в умовах ринкової конкуренції
    (Львівська економічна фундація, 2012) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
  • Item
    Стратегії розвитку автотранспортних підприємств в умовах конкурентного середовища
    (ВіТроПринт, 2012) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych