Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Дослiдження якостi обслуговування регiональної роздрiбної аптечної мережi як основа досягнення лояльностi їх клiєнтiв
    (Видавництво СумДУ, 2010) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Швачко, Є.М.
    У статті досліджено та проаналізовано особливості діяльності аптечних роздрібних мереж регіонального рівня. Визначені особливості запитів споживачів щодо надання фармацевтичних послуг. Виявлені основні недоліки в діяльності суб’єктів господарювання фармацевтичного ринку України на регіональному рівні, що перешкоджають їх ефективній діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3545
  • Item
    Соціально-відповідальний бізнес як один із напрямків поліпшення іміджу вітчизняних суб’єктів господарювання
    (Видавництво СумДУ, 2010) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сагер, Людмила Юріївна
    У статті проаналізовано суть та напрямки впровадження соціально-відповідального бізнесу, напрямки та фактори розвитку даного виду діяльності у вітчизняних умовах, проведено аналіз переваг та недоліків від соціально-відповідальної поведінки компаній як для них самих, так і для держави та суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3534
  • Item
    Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу
    ("ВТД "Університетська книга", 2009) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Запропоновано систему управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу. Розкрито її основні аспекти та принципові відмінності від існуючих систем управління. Запропоновано ієрархію принципів в рамках даної системи управління. Удосконалено механізм управління підприємства за рахунок його адаптації до концепції інноваційного маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3375
  • Item
    Формування на території Сумської області ЕКОПОЛІСУ “Еко-Сумщина”
    ("ВТД "Університетська книга", 2008) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Кочур, П.С.; Балацький, Олег Федорович; Балацкий, Олег Федорович; Balatskyi, Oleh Fedorovych; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Васильєв, Анатолій Васильович; Васильев, Анатолий Васильевич; Vasyliev, Anatolii Vasylovych; Шапочка, Микола Костянтинович; Шапочка, Николай Константинович; Shapochka, Mykola Kostiantynovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Мельник, Ольга Іванівна; Мельник, Ольга Ивановна; Melnyk, Olha Ivanivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Сабадаш, Віктор Володимирович; Сабадаш, Виктор Владимирович; Sabadash, Viktor Volodymyrovych; Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Бурлакова, Ирина Михайловна; Burlakova, Iryna Mykhailivna; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtiarova, Iryna Borysivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Дерев`янко, Юрій Миколайович; Деревянко, Юрий Николаевич; Derevianko, Yurii Mykolaiovych; Костюченко, Надія Миколаївна; Костюченко, Надежда Николаевна; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Тарановський, Володимир Ігорович; Тарановский, Владимир Игоревич; Taranovskyi, Volodymyr Ihorovych; Маценко, Олександр Михайлович; Маценко, Александр Михайлович; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Чубур, Василь Васильович; Чубур, Василий Васильевич; Chubur, Vasyl Vasylovych; Шкарупа, Олена Василівна; Shkarupa, Olena Vasylivna; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, Tetiana Ivanivna; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шкарупа, Елена Васильевна
    В статті проаналізовано концепцію формування на території Сумської області ЕКОПОЛІСу «Еко-Сумщина», яка містить основні концептуальні підходи та організаційні положення формування на території області науково-виробничо-освітнього комплексу з виробництва й реалізації товарів екологічного спрямування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3332
  • Item
    Аналіз показників мерчандайзингу – основа оптимізації продаж
    ("ВТД "Університетська книга", 2007) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ярош, Т.М.
    У статті наведені показники, за допомогою яких можна розрахувати ефективність мерчандайзингової діяльності. Запропоновані заходи щодо змін в плануванні магазинів та розміщенні товарів у них. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3230
  • Item
    Позитивний імідж регіону – невід’ємна складова його ринкового успіху
    ("ВТД "Університетська книга", 2008) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
    В статті проаналізовано відмінні особливості аспектів привабливості регіону для різних цільових груп та доцільність їх урахування при створенні/вдосконаленні або підтримці позитивного іміджу регіону. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3183
  • Item
    Можливості попередньої оцінки маркетингових пропозицій на основі розрахунку синергетичного ефекту
    ("ВТД "Університетська книга", 2008) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
    У статті проведено детальний аналіз кожного з елементів комплексу маркетингу, який дозволяє точніше визначити їх інтегральну дію: запропоновано методичний підхід до обчислення синергетичного ефекту, який є достатньо нескладним для практичного застосування і може бути застосований для попередньої вартісної оцінки такого ефекту, що дозволяє підвищити рівень економічної обґрунтованості застосування маркетингових комунікацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3141
  • Item
    Передумови удосконалення управління інноваціями на малих та середніх промислових підприємствах
    ("ВТД "Університетська книга", 2009) Божкова, Вікторія Вікторівна; Дериколенко, Олександр Миколайович; Божкова, Виктория Викторовна; Дериколенко, Александр Николаевич; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych
    У статтi виконано аналiз передумов управлiння iнновацiйною дiяльнiстю на малих та середнiх промислових пiдприємствах. Виокремлено джерела фiнансування промислових iнновацiй. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2940