Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198
Browse
2 results
Search Results
Item Розробка процесів бізнес-моделювання виробничих та збутових підприємств в умовах Третьої промислової революції(Сумський державний університет, 2016) Таранюк, Леонід Миколайович; Таранюк, Леонид Николаевич; Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Кубатко, Олександрa Вікторівна; Кубатко, Александра Викторовна; Kubatko, Oleksandra Viktorivna; Кальченко, С.О.; Марченко, Т.В.Сучасне підприємство, яке представляє сукупність інтересів багатьох зацікавлених сил, функціонує неізольовано на ринку, а у тісній взаємозалежності із діяльністю та інтересами інших контрагентів: клієнтів, постачальників, посередників, конкурентів тощо. Стійкої конкурентної переваги досягають успішні підприємства завдяки вдало підібраній бізнес-моделі діяльності для конкретного часу і конкретного ринкового середовища. Динаміка останнього вимагає від підприємств приймати своєчасні та свого роду унікальні рішення щодо бізнес-моделі функціонування на ринку. В статті досліджено теоретичні основи розвитку процесу бізнес- моделювання та визначено основні складові, що формують виробничий потенціал підприємств. Бізнес-моделювання – це безперервний і поточний процес, який вимагає від творців моделей детального знання та розуміння діяльності своєї компанії, стратегічного осмислення, щоб використовуючи виклики майбутнього, довести свою компанію до успіху і процвітання. У роботі зазначено, що подальше застосування неефективних бізнес-моделей і несвоєчасне визначення, повільний перехід до них можуть привести багато вітчизняних компаній до суттєвих фінансових втрат і навіть позбавити можливості залишитися в бізнесі в принципі. Для побудови чіткої бізнес-моделі глибина декомпозиції визначається складністю процесу і необхідним ступенем деталізації. Для того щоб отримати дійсно повне уявлення про бізнес-процес, необхідно зробити декомпозицію до атомарних бізнес-функцій.Item Інвестування в людський капітал як фактор зростання конкурентоспроможності підприємства(Сумський державний університет, 2013) Кубатко, Олександрa Вікторівна; Кубатко, Александра Викторовна; Kubatko, Oleksandra Viktorivna; Пронікова, Ж.С.У статті проведено аналіз необхідності інвестування в людський капітал з метою зростання конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто основі переваги від інвестування в людський капітал для трьох основних стейк-холдерів: працівника, підприємства, держави. Проаналізовано динаміку інвестування фінансових ресурсів у людський капітал українськими підприємствами та визначено основні стримуючі фактори зростання інвестицій. Також визначено, що на вітчизняних підприємствах скорочення бюджету витрат здійснюється у першу чергу за рахунок економії витрат на персонал. Зокрема, низький рівень інвестування вітчизняними підприємствами у людський капітал обумовлений такими причинами: нестачею вільних коштів у підприємств; неефективна система мотивації з боку держави для підприємств; нерозуміння керівництвом необхідності проведення таких заходів. Також у статті проводиться аналіз основних досягнень розвинутих країн у сфері стимулювання зростання трудового потенціалу.