Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198
Browse
6 results
Search Results
Item Организационно-экономические направления реформирования системы здравоохранения в Украине на пути выхода из демографического кризиса(Сумский государственный университет, 2015) Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Костюченко, Надія Миколаївна; Костюченко, Надежда Николаевна; Kostiuchenko, Nadiia MykolaivnaНеефективність системи охорони здоров’я незалежної України поряд з іншими згубними факторами спричинили глибоку демографічну кризу. В роботі здійснений детальний аналіз основних факторів, що впливають на різке скорочення чисельності населення – рівнів народжуваності та смертності. На основі виявлених основних ризиків смертності встановлено, що збільшення тривалості років життя взагалі та тривалості здорових років життя українців, а також суттєве зниження невиправдано високих показників смертності цілком може бути досягнуто організаційно-економічними реформами системи охорони здоров’я. Внаслідок позитивного досвіду реформування системи охорони здоров’я в країнах Східної Європи запропоновані напрямки розробки стратегічних планів та заходів з метою покращення суспільного здоров’я, а також ключові організаційно-економічні напрямки з профілактики та боротьби з неінфекційними захворюваннями в Україні для різних секторів реформування системи охорони здоров’я.Item Особливості просування на ринку інноваційних продуктів(Вид-во СумДУ, 2005) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia YuriivnaВ роботі розглянуто особливості просування на ринку інноваційних продуктів шляхом дослідження сутності інновацій та інноваційного продукту, їх класифікації, виявлення особливостей, стримуючих факторів та найбільш ефективних засобів просування різних видів інноваційних продуктів на різних етапах їх життєвого циклу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8472Item Порівняльний аналіз засобів просування інновацій на споживчому та промисловому ринках("ВТД "Університетська книга", 2006) Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia YuriivnaВ роботі виявлені основні відмінності промислового та споживчого ринків, виокремлено складові ринків відповідно до концепції маркетингу відносин, проаналізовано відносну важливість засобів просування на цих ринках. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3642Item Визначення перспективних інструментів просування інновацій("ВТД "Університетська книга", 2007) Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia YuriivnaУ статті визначено перспективні інструменти просування інновацій. Проаналізовано та визначено місце досліджуваної проблеми у формуванні комплексу просування інноваційної продукції, визначено зміст, стан розвитку, основні недоліки та переваги інструментів просування інновацій, що існують та розвиваються. Систематизовано традиційні та новітні інструменти просування за перспективою розвитку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3226Item Розроблення моделі процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій("ВТД "Університетська книга", 2007) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia YuriivnaАвторами проаналізовано етапи процесу ухвалення споживачем рішень про покупку на ринку інновацій: усвідомлення потреби, пошук інформації, оцінка альтернатив, рішення про покупку, реакція на покупку. Інтегральним підсумком роботи є розроблення моделі процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій. // Русск. версия: Авторами проанализированы этапы процесса принятия потребителем решений о покупке на ринке инноваций: осознание потребности, поиск информации, оценка альтернатив, решение о покупке, реакция на покупку. Интегральным итогом работы является разработка модели процесса принятия потребителем решения о покупке на рынке инноваций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3131Item Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупку(ВТД "Університетська книга", 2009) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia YuriivnaВ роботi дослiджено пiдходи до визначення поняття залучення, розглянуто та класифiковано основнi його типи, проаналiзовано ключовi методики оцiнки рiвня залучення кiнцевих споживачiв, розроблено послiдовнiсть етапiв для визначення рiвня залучення органiзацiйних споживачiв, пiдготовлено основу для факторної оцiнки рiвня залучення органiзацiйних споживачiв та запропоновано сценарiй аналiзу рiвня залучення i пiдбору необхiдних дiй для його коригування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2902