Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198
Browse
Search Results
Item Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв’язання("ВТД "Університетська книга", 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia SerhiivnaВиконано аналіз основних проблем маркетингу інновацій: на етапах інноваційного циклу; розробки складових комплексу маркетингу інновацій; управління маркетингом інновацій на підприємстві. Систематизовано наявні підходи до розв’язання визначених проблем, показано необхідність удосконалення більшості з них. Визначено комплекс першочергових задач маркетингу інновацій, які потребують нагального розв’язання, та вказано можливі шляхи їх вирішення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3179