Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Лісогосподарювання як нова соціо-еколого-економічна парадигма
    (Сумський державний університет, 2013) Ярова, Інесса Євгенівна; Яровая, Инесса Евгеньевна; Yarova, Inessa Yevhenivna
    У статті розглядається змістовне тлумачення поняття «лісогосподарювання» з позиції переходу від природокористування до природогосподарювання у лісовому комплексі, структурні елементи якого (освоєння та безпосереднє використання лісів, лісоперетворення та лісооблаштування, відновлення, охорона та захист лісів, інтелектуалізація діяльності, створення та використання нових знань, поглиблення творчості й духовності) визначають напрями розвитку організаційно-економічних засад управління сталим екологічно збалансованим лісокористуванням. Для якісної визначеності лісогосподарювання важливе значення повинна мати культура: соціальна культура: культура особи та суспільних відносин (зокрема лісових відносин); культура духовна: ідей, знань, ціннісних установок та орієнтирів; культура матеріальна: предметів праці, техніки, праці. Змістовний аналіз поняття «лісогосподарювання» довів, що воно є певною видовою формою більш широкого трактування сталого лісокористування, лісогосподарської діяльності, а також визначає організаційно-економічні та організаційно-соціальні форми реалізації екологічно орієнтованого управління.
  • Item
    Організаційно-економічні засади екологізації управління лісовим господарством
    (Вид-во СумДУ, 2010) Ярова, Інесса Євгенівна; Яровая, Инесса Евгеньевна; Yarova, Inessa Yevhenivna
    У статті окреслено сутнісно-змістовну основу екологізації управління підприємствами лісового господарства з позиції формування та розвитку системи екологічного менеджменту у контексті принципів сталого багатоцільового лісокористування та екосистемного управління лісами. Вперше розкрито поняття екологічного менеджменту з точки зору функціонального, системного, ситуаційного та процесного підходів. Охарактеризовано визначальну роль екологічного маркетингу. Окреслено особливості управління знаннями в лісогосподарській сфері. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8856