Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198
Browse
3 results
Search Results
Item Peculiarities of Formation of the Region's Logistics Infrastructure on the Basis of Eco-Innovations Within the Framework of Stakeholders' Partnership in the Enterprise-Region-State System(Sumy State University, 2021) Jianming, Mu; Гончаренко, Олексій Сергійович; Гончаренко, Алексей Сергеевич; Honcharenko, Oleksii Serhiiovych; Чорток, Юлія Володимирівна; Чорток, Юлия Владимировна; Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Yaremenko, A.H.Реалізація євроінтеграційних прагнень України в усіх сферах суспільного розвитку підвищує вимоги до регіональної політики та розширює критерії її ефективності. Важливим при цьому є вибір ефективних методів і підходів до управління, використання яких забезпечить конкурентоспроможність та сталий розвиток регіону. За таких умов завданням регіональних органів влади є ініціювання формування якісно нових інституційних основ нової моделі розвитку регіону, де гармонійно поєднуються економічні, соціальні та екологічні чинники, яка реалізовуватиметься при активній взаємодії з іншими суб’єктами господарювання. Багаторічний досвід розвитку міжсекторного партнерства (моделі партнерства держави (влади), бізнесу та громади) у країнах Європи доводить, що таке партнерство сприяє постійному та налагодженому діалогу у суспільстві. А тому в умовах проведення реформи в Україні актуальним стає питання розробки і дотримання правил і принципів партнерства, конструктивного співробітництва стейкхолдерів, тобто створення моделі, що сприятиме підвищенню соціо-еколого-економічної відповідальності усіх учасників при реалізації заходів, спрямованих на забезпечення сталого розвитку регіону. Врахування інтересів усіх стейкхолдерів стає особливо актуальним при розбудові логістичної інфраструктури, функціонування якої впливає як на соціально-економічний розвиток регіону, так і на стан навколишнього природного середовища. Головню метою дослідження стало дослідження проблем формування логістичної інфраструктури регіону, які обумовлюють необхідність відповідального ставлення бізнесу та влади до суспільства та навколишнього середовища. Для цього було проаналізовано зарубіжні та українські публікації, що стосуються формування регіональної логістичної інфраструктури та твердженнях про соціальну та екологічну відповідальність зацікавлених сторін. У дослідженні запропоновано основні принципи планування логістичної інфраструктури на основі міжгалузевого партнерства зацікавлених сторін, що, на думку авторів, сприяло б сталому розвитку регіону та підвищило рівень та ефективність регіональної логістики.Item System of Corporate Social and Environmental Responsibility Indicators of Enterprises for Managerial Decision-Making Taking the Needs of Stakeholders into Account(Sumy State University, 2020) Смоленніков, Денис Олегович; Смоленников, Денис Олегович; Smolennikov, Denys Olehovych; Чорток, Юлія Володимирівна; Чорток, Юлия Владимировна; Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Бондар, Анатолій Валерійович; Бондарь, Анатолий Валерьевич; Bondar, Anatolii ValeriiovychУ сучасних умовах розвитку глобалізаційних процесів будь-які переваги мають важливе значення для кожної компанії в конкурентній боротьбі за споживача. Одна з них – реалізація заходів корпоративної соціально-екологічної відповідальності підприємств та врахування її практики при формуванні стратегії розвитку компанії. У дослідженні розглядається питання прийняття управлінських рішень щодо реалізації корпоративної соціально-екологічної відповідальності на підприємствах під впливом зацікавлених сторін. Ведення господарської діяльності на принципах соціальної та екологічної відповідальності на сьогоднішній день є не тільки слідкуванням сучасним трендам, але й важливою складовою стратегії реагування на нові виклики. Комплекс заходів та проектів, які реалізують підприємства задля охорони довкілля та покращення якості життя населення, зазвичай, є затребуваним, та позитивно впливає на їх імідж. Водночас, не завжди ці дії відповідають реальним потребам зацікавлених сторін. Саме необхідність врахування інтересів стейкхолдерів стала основою ідеї щодо розроблення простої та зрозумілої для користувачів системи показників корпоративної соціально-екологічної відповідальності. Метою дослідження стало формування науково-методичних підходів до визначення індикаторів корпоративної соціально-екологічної відповідальності, які враховують запити його основних груп стейкхолдерів, та формують загальне бачення на шляху до формулювання стратегії розвитку підприємства та прийняття ефективних управлінських рішень при вирішенні соціальних, економічних та екологічних проблем. В результаті дослідження було розроблено комп’ютерну програму CSLinked, яка дозволяє аналізувати показники корпоративної соціальної відповідальності підприємств з урахуванням потреб зацікавлених сторін та забезпечує самооцінку компанії за трьома групами показників – економічним, соціальним та екологічним.Item Studying Features of Vehicle Type Selection by Trade and Logistics Enterprise(Sumy State University, 2019) Кубатко, Олександр Васильович; Кубатко, Александр Васильевич; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Чорток, Юлія Володимирівна; Чорток, Юлия Владимировна; Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Гончаренко, Олексій Сергійович; Гончаренко, Алексей Сергеевич; Honcharenko, Oleksii Serhiiovych; Нечипоренко, Роман Миколайович; Нечипоренко, Роман Николаевич; Nechyporenko, Roman Mykolaiovych; Moskalenko, I.M.An analysis of Ukraine's foreign economic activity showed that exports and imports of Ukraine in 2018 increased by $4.08 billion and $12.9 billion. In the geographical structure of the countriesimporters of Ukrainian goods the largest share is occupied by the countries of the European Union, which testifies to the improvement of the quality level of domestic products. This study is devoted to the analysis of the peculiarities of the transport logistics organization, namely the process of delivery of “Biola” juice (apple juice) with a volume of 1 liter at the order of LLC “Trading House “Biola” to Poland. Road transport in Ukraine carries 64 % of cargo.The rules of transportation of the given cargo and features of its packing are considered. It is proved that in order to organize an efficient and clear delivery process, especially if the delivery is performed internationally, and also involvings the organization of loading and unloading works, it is necessary to clearly form a transport and technological scheme of delivery of cargo. Transportation of juice in bottles is allowed by any covered transport or in universal containers, and it is mandatory to keep the cargo away from direct sunlight. Juice has a liquid state by its physical condition, so it is placed in a packaging of the appropriate size for convenience. The scheme of placement of juice packages with dimensions 270*180*280 mm and gross weight of 6.1 kg been developed on lightweight Euro pallet with dimensions 1200 * 800 mm has. Possible schemes of placement of pallets with juice of 1200*800*1540 mm in the SCHMITZ CARGOBULL SCS 18 semitrailer with internal body dimensions of 7720*2480*3000 mm are considered. It is determined that the scheme will be optimal, in which the car body is placed 18 pallets.