Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Modern Marketing Strategies for Development of the Company's Green Competitiveness
    (Sumy State University, 2021) Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Herasymenko, M.Y.; Shevchenko, K.V.
    Глобалізація економічного розвитку, розширення процесів цифровізації, трансформація маркетингових каналів просування товарів та послуг, а також особливостей діяльності підприємств набуває нової актуальності. В цьому ракурсі цифрові омніканальні стратегії потенційно можуть забезпечувати зростання традиційних економічних показників та забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання. В статті розглянуто теоретичне підґрунтя впровадження омніканальних стратегій для розвитку зеленої конкурентоспроможності підприємств. Авторами узагальнено існуючий науковий та прикладний досвід реалізації омніканальних стратегій. За допомогою інструментарію Google Trends проведено трендовий аналіз, який окреслив науковий інтерес та зацікавленість з боку бізнес спільнот та академічної сфери. Результати трендового аналізу засвідчили поступове зростання інтересу до проблематики пошуку та імплементації оптимальних шляхів комунікації в маркетингу для розвитку зеленої конкурентоспроможності. З точки зору зацікавленості, країнами лідерами є Германія, Франція, Канада, США. У роботі додатково до існуючих запропоновано критерії, які відображають ступінь уніфікації каналів маркетингової комунікації для формування зеленої конкурентоспроможності підприємств: диференціація каналів комунікації; відсутність втрат зацікавлених сторін при зміні каналу зв'язку; врахування досвіду стейкхолдерів на кожній ітерації спілкування з ним; конвергенція традиційного та цифрового каналів розвитку зеленої конкурентоспроможності підприємств; використання ідентичності бренду при спілкуванні із зацікавленими сторонами; персоналізація зацікавлених сторін. Отримані результати аналізу та їх графічна інтерпретація є актуальними та формують основу для кращого розуміння проблематики омніканального підходу та пошуку перспективних шляхів його імплементації при формуванні зеленої конкурентоспроможності підприємств.
  • Item
    HR Management in the Digital Age: the Main Trends Assessment and Stakeholders
    (Sumy State University, 2019) Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Kozlova, D.D.; Kovaleva, A.V.
    The company’s sustainable development depends from a lot of determinants. The article deal with the theoretical and practical aspects of human resource management on modern enterprises in the field of TV and communication services. The authors noted that for more than a century of human resource management, both theoretical and practical disciplines have evolved in various fields. In this connection the theoretical foundations for the development and preservation of human resource management were investigated. The authors analysed the worlds modern transformations of the workforce, that gives background for the future investigating and creates the preconditions for improving human resource management system on domestic enterprises. The authors emphasizes that the main objective of evolution and development of labour resource management is the efficiency of labour utilization, the search for the potential of employees, the application of techniques and practices to motivate and support staff. Changing the organizational environment in the market has to push managers to increase the effectiveness of the production process, create modern competitive advantages and consider the profitability of human resources. Investigating the features of functioning TV and communication companies has given the opportunity to provide recommendation for improving human resource management system. That would improve production, reduces costs, and at the same time ensures the stable existence and further development of the organization. The provided comparison of human resource management of PJSC “Ukrtelecom” and Vodafone Group PLC concludes that for a quick response to a modern problem, it is necessary to focus on the experience of a foreign company, to introduce modern instruments for the further operation of the enterprise.
  • Item
    The Development of Green Technologies in the Agro-Industrial Complex: the EU Experience and the Prospects for Ukraine
    (Сумський державний університет, 2018) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtiarova, Iryna Borysivna; Chmut, A.S.; Hens, L.
    Сьогодні сучасною тенденцією у світовому сільськогосподарському комплексі є розвиток виробництва органічного сільського господарства шляхом впровадження «зелених» технологій в землеробство, тваринництво, птахівництво тощо. У статті розглядається стан органічного птахівництва та визначаються його майбутті перспективи розвитку для України. Проаналізована світова частка органічних виробників, масштабність світового ринку органічних продуктів, демонструють значні тенденції на шляху розвитку органічного виробництва. Автори проаналізували основні переваги світового органічного виробництва та акцентували на їх економічних, екологічних та соціальних аспектах. Аналіз нинішньої ситуації в Україні дозволяє зробити висновок, що ринок органічного продукту в цілому представлений місцевими виробниками, які не завжди сертифіковані, але фактично діють відповідно до органічних стандартів. Ці виробники можуть стати основою для формування «органічного» ринку, і їх досвід може допомогти розвинути цю галузь. Крім того, у статті окреслено основні перспективи розвитку птахівництва в Україні та визначено основні вимоги до органічного птахівництва.
  • Item
    Organic Agriculture as a Perspective Branch of Ukrainian Economy
    (Сумський державний університет, 2017) Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Іскаков, Андрій Андрійович; Искаков, Андрей Андреевич; Iskakov, Andrii Andriiovych; Треус, А.А.
    Сьогодні українським фермерам доводиться використовувати сучасні інноваційні підходи та технології, щоб стати конкурентоспроможними на світовому ринку сільськогосподарської продукції. У статті обґрунтовано, що «зелене» сільське господарство та фермерство можуть не тільки покращити економічну ситуацію в Україні, але й забезпечити синергетичний ефект для економіки, природи та суспільства. У статті аналізуються світові тенденції розвитку органічного землеробства. Розглянуто проблеми виробництва сільськогосподарської продукції в Україні та передумови розвитку «зеленого» сільського господарства. Автор порівнює економічну ефективність вирощування сільськогосподарських культур за допомогою органічних та традиційних методів. Показаний синергетичний ефект органічного сільського господарства, який включає позитивні результати для економіки, навколишнього середовища, українського суспільства та політичного становища країни у світі. Окреслено також заходи, які можуть допомогти досягти цього ефекту.