Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198
Browse
2 results
Search Results
Item Карта споживацького досвіду як інструмент удосконалення логістичного сервісу підприємства(Сумський державний університет, 2016) Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Haidabrus, Nataliia VitaliivnaУ багатьох сегментах ринку підприємства вже не можуть конкурувати лише ціною чи асортиментом товарів, а переходять до напрямку покращання загального клієнтського досвіду та формування позитивних вражень споживачів. У статті розкрито сутність концепції сервіс- дизайну, завданням якої є візуалізувати та сформулювати шаблон поведінки споживачів для його майбутньої трансформації у модель сервісу. Також сформульовано основні етапи сервіс-дизайну та інструменти, які можуть використовуватися на кожному з них. Розроблено карту споживацького досвіду та адаптовано її до специфіки підприємств машинобудівної галузі. У роботі подано фрагмент карти споживацького досвіду, який ілюструє розподіл елементів логістичного сервісу залежно від стадій здійснення замовлення споживача. Доповнення карти такими фрагментами дає можливість проаналізувати, з якими перепонами стикається споживач під час замовлення, які у нього очікування від компанії та відповідно які можливості є у підприємства для покращання системи логістичного сервісу і збільшення лояльності клієнтів.Item Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій("ВТД "Університетська книга", 2008) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Гайдабрус, Наталія ВіталіївнаВ роботі сформовано мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій. Зокрема, досліджено готовність сучасних українських споживачів вкладати кошти в екологічність продукції, досліджено вплив мотивів на спрямування споживчого вибору, розглянуто існуючі типи мотивів споживання екологічних інновацій і типи мотивації залежно від витрат споживання і переваг екологічних товарів, сформовано поняття екоатрибутивного споживчого вибору, визначено його типи, запропоновано принципову схему виокремлення екоатрибутів товарів, досліджено мотиваційні передумови впливу на споживчий вибір, запропоновано схему вибору психологічних методів впливу на споживача, розглянуто основні відмінності маркетингу екологічних інновацій При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186