Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198
Browse
2 results
Search Results
Item Classification of Virtualization Processes of Socio-Economic Systems(Sumy State University, 2021) Гончаренко, Олексій Сергійович; Гончаренко, Алексей Сергеевич; Honcharenko, Oleksii Serhiiovych; Myslovska, M.S.; Zolochevskyi, V.V.Актуальність роботи аргументована пришвидшенням темпу діджиталізації у зв’язку з пандемією COVID-19, адаптацією суспільства до умов дистанційного способу життя. В час віртуальних зустрічей та конференцій, дистанційної освіти, онлайн бізнесу напрямок VR технологій отримав швидкий розвиток. Роль VR у візуалізації комерційної та творчої галузі розвитку стрімко зростає, провідні гіганти частіше використовують технологію віртуальної реальності за для привертання уваги до свого продукту. У статті досліджено та класифіковано структуру VR технологій у сучасному світі, зокрема проаналізовано вплив на розвиток культури, процес навчання та охорони здоров’я, завдяки створенню нового апаратного та програмного забезпечення в напрямку досліджуваної теми. Описано інноваційні підходи до діагностики та лікування певних хвороб людини, процесу навчання та відточування навичок лікарями за допомогою новітнього обладнання с технологіями доповненої реальності. Проаналізовано та систематизовано класифікаційні ознаки використання технологій VR за сферою використання, джерелом виникнення, способами використання у бізнесі та за ефектами, які отримуються. Продемонстровано розвиток віртуалізації у сфері бізнесу за останні роки, досліджено впив використання VR технологій на збільшення прибутку компаній. Завдяки VR у візуалізації комерційної стратегії бренду одягу, вдалося покращити число замовлень, змінивши концепцію показу мод, а саме прибравши моделей для одягу, що дало змогу концентруватися лише на товарі. Приведено розрахунок фінансових витрат при використанні VR для бізнесу у порівняні зі звичайними способами маркетингу, досліджено впив інноваційних технологій візуалізації на збільшення прибутку компаній. Описано вплив технології на економічний, технологічний та соціальний напрямок в сферах бізнесу, розваг, охорони здоров’я, мистецтва, освіти та військовопромислового комплексу.Item Assessment of Socio-, Ecological and Economic Consequences of the Virtual Reality Eco-Tours Advancing(Sumy State University, 2020) Гончаренко, Олексій Сергійович; Гончаренко, Алексей Сергеевич; Honcharenko, Oleksii Serhiiovych; Nikolayev, S.O.; Myslovska, M.S.; Pogodina, V.V.На думку багатьох експертів, людство знаходиться на межі трансформаційних змін, які характеризуються змінами не тільки в способі господарювання, а й змінами в філософії існування людини. Особливо така ситуація стає помітною під час кризових явищ планетарного масштабу. Одним з таких показових явищ стала глобальна соціально-економічна криза, яка була викликана пандемією коронавірусу. Вже зараз можна стверджувати, що деякі напрямки інформаційнотехнічної галузі переживають надзвичайно стрімкі темпи розвитку, в тому числі, і технології віртуальної реальності. Це особливо актуально на тлі інформації про те, що одним з негативних наслідків пандемії є збільшення випадків психологічної напруженості суспільства в цілому і окремих індивідів через обмеження фізичного пересування людей. Метою даної статті стало дослідження перспектив впровадження технологій віртуальної реальності в туристичне бізнес-середовище на основі ідентифікації та обґрунтуванні виникнення можливих позитивних і негативних соціо-еколого-економічних результатів внаслідок розвитку даного виду бізнесу на регіональному рівні. Ідея полягає в тому, щоб використовувати технології віртуальної реальності для створення комерційного продукту - «зелених» туристичних турів в Сумській області (Україна), суть яких полягає в наданні клієнтам з будь-якого куточка світу можливості віртуально відвідати певні природно-ландшафтні зони Сумщини. При цьому акцент робиться не тільки на відвідуванні історичних пам'яток архітектури, музеїв, а й на використання рекреаційного потенціалу саме природних об'єктів. Наприклад, байдарковий сплав по р. Псел, піші прогулянки в Спадщанському лісах, рибалка на Блакитних озерах у Сумах, полювання на тварин, збір грибів, спортивні тури: біг, катання на лижах лісовому масиві поблизу с. Токарі. Таким чином, створення еко-турів віртуальної реальності можна вважати доцільним, оскільки для інтернальних і екстернальних стейкхолдерів цей вид діяльності є більш позитивним, ніж негативним: для працівників зростає творча складова праці, створюються передумови для підвищення заробітної плати; для споживачів зменшуються ризики під час подорожі, зникають супутні витрати, з'являється більше варіантів і можливостей для розвитку; для регіону цей вид діяльності гарантує екологічність і велику зацікавленість в результаті туру віртуальної реальності на місцевості.