Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 14
  • Item
    Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в Україні
    (Сумський державний університет, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Т.Є.
    Останніми роками в усьому світі все більшого поширення набувають методи ведення бізнесу в Інтернеті, зокрема інтернет-торгівля. Застосування Інтернету дозволяє швидко і з незначними витратами вивести і просувати продукцію на національний і міжнародні ринки. Торгівля через Інтернет дозволяє істотно знизити вартість продукції, оскільки відпадають потреби в утриманні торгових площ, придбанні торгівельного обладнання, не потрібно утримувати торгівельний персонал тощо. Крім того, споживач у реальному масштабі часу може переглянути номенклатуру продукції, що реалізується, швидко знайти потрібний товар, вияснити його характеристики, ознайомитися з відгуками інших споживачі в, обрати зручний спосіб і час доставки товару, провести платежі через Інтернеті і т. ін.
  • Item
    Міжнародні аспекти конкурентоспроможності регіонів України і їх урахування при обґрунтуванні траєкторій інноваційного розвитку
    ("ВТД "Університетська книга", 2010) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    Запропоновано підхід до попереднього обґрунтування перспективних напрямів інноваційного розвитку економіки України з урахуванням інноваційної складової рейтингу міжнародної конкурентоспроможності її регіонів. Викладено засади застосування маркетингових прогнозів і експертних опитувань у їх логічному взаємозв'язку для остаточного вибору напрямів розвитку і оцінки можливості комерціалізації інноваційних розробок. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8047
  • Item
    Прорівняльний аналіз формальних методів генерації ідей інновацій
    (Вид-во СумДУ, 2006) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    Розкрито сутність, порядок застосування, переваги та недоліки основних формальних методів генерації ідей інновацій (продуктових, технологічних, процесних). Розглянуто приклади застосування аналізованих методів та запропоновані рекомендації щодо особливостей їх використання. Запропоновано критерії відбору найбільш прийнятних для конкретних умов ідей інновацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3617
  • Item
    Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку
    ("ВТД "Університетська книга", 2009) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
    Розглянуто Anholt Nation Brands Index як перший індекс оцінки брендів країн. Проаналізовано основні показники рівня соціально-економічного розвитку, у яких враховується імідж країни за кордоном. Визначена залежність між брендом країни та її соціально-економічним розвитком. Запропоновані заходи покращання бренду України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3379
  • Item
    Актуальні проблеми управління інтелектуальним капіталом підприємства
    ("ВТД "Університетська книга", 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    Розроблена узагальнена схема механізму управління інтелектуальним капіталом підприємства та запропонована послідовність процедур управління. Визначено основні напрямки удосконалення теоретико-методичних засад управління інтелектуальним капіталом підприємства та існуючі на цьому шляху проблеми, головними серед яких є: необхідність удосконалення методики і показників адекватної оцінки достатності (недостатності) інтелектуального капіталу з метою вибору за її результатами конкретних управлінських дій; визначення критерію достатності інтелектуального капіталу у комплексі і за його окремими системами та елементами. Виконана систематизація показників оцінки інтелектуального капіталу за елементами його складових, відповідно: людського, організаційного та інтерфейсного капіталів (окремо для потенціальної і здатнісної їх частин). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3336
  • Item
    Формування на території Сумської області ЕКОПОЛІСУ “Еко-Сумщина”
    ("ВТД "Університетська книга", 2008) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Кочур, П.С.; Балацький, Олег Федорович; Балацкий, Олег Федорович; Balatskyi, Oleh Fedorovych; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Васильєв, Анатолій Васильович; Васильев, Анатолий Васильевич; Vasyliev, Anatolii Vasylovych; Шапочка, Микола Костянтинович; Шапочка, Николай Константинович; Shapochka, Mykola Kostiantynovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Мельник, Ольга Іванівна; Мельник, Ольга Ивановна; Melnyk, Olha Ivanivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Сабадаш, Віктор Володимирович; Сабадаш, Виктор Владимирович; Sabadash, Viktor Volodymyrovych; Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Бурлакова, Ирина Михайловна; Burlakova, Iryna Mykhailivna; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtiarova, Iryna Borysivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Дерев`янко, Юрій Миколайович; Деревянко, Юрий Николаевич; Derevianko, Yurii Mykolaiovych; Костюченко, Надія Миколаївна; Костюченко, Надежда Николаевна; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Тарановський, Володимир Ігорович; Тарановский, Владимир Игоревич; Taranovskyi, Volodymyr Ihorovych; Маценко, Олександр Михайлович; Маценко, Александр Михайлович; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Чубур, Василь Васильович; Чубур, Василий Васильевич; Chubur, Vasyl Vasylovych; Шкарупа, Олена Василівна; Shkarupa, Olena Vasylivna; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, Tetiana Ivanivna; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шкарупа, Елена Васильевна
    В статті проаналізовано концепцію формування на території Сумської області ЕКОПОЛІСу «Еко-Сумщина», яка містить основні концептуальні підходи та організаційні положення формування на території області науково-виробничо-освітнього комплексу з виробництва й реалізації товарів екологічного спрямування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3332
  • Item
    Методичний підхід до вартісної оцінки інтелектуального капіталу регіону
    ("ВТД "Університетська книга", 2009) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    Викладено методичний підхід до оцінки інтелектуального капіталу регіону та представлено результати його апробації на прикладі Сумської області. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3246
  • Item
    Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інновацій
    ("ВТД "Університетська книга", 2007) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    У статті запропонована структурно-логічна схема стратегічного управління товарною інноваційною політикою та товарною інноваційною стратегією підприємства, а також алгоритм розроблення товарної інноваційної стратегії. Виконано порівняльний аналіз основних методів управління вибором стратегій розвитку підприємства, запропоновано рекомендації щодо їх застосування. Уточнено заходи з управління продуктово-ринковим портфелем підприємства. Визначено особливості розроблення товарної інноваційної стратегії підприємства в умовах нестаціонарного розвитку сучасної економіки та уточнено рекомендації щодо застосування конкретних типів стратегій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3220
  • Item
    Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв’язання
    ("ВТД "Університетська книга", 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna
    Виконано аналіз основних проблем маркетингу інновацій: на етапах інноваційного циклу; розробки складових комплексу маркетингу інновацій; управління маркетингом інновацій на підприємстві. Систематизовано наявні підходи до розв’язання визначених проблем, показано необхідність удосконалення більшості з них. Визначено комплекс першочергових задач маркетингу інновацій, які потребують нагального розв’язання, та вказано можливі шляхи їх вирішення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3179
  • Item
    Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)
    ("ВТД "Університетська книга", 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Карпіщенко, Марина Юріївна; Карпищенко, Марина Юрьевна; Karpishchenko, Maryna Yuriivna
    У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3168