Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    The impact of the COVID-19 pandemic on the consumer goods market in different regions: global changes in social media marketing strategies
    (Sumy State University, 2024) Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Khramova, K.O.; Jasnikowski, A.
    Стаття присвячена дослідженню впливу пандемії COVID-19 на ринки книговидання України та інших країн, а також аналізу основних тенденцій в маркетинговій діяльності книговидавців з використанням цифровізованих каналів комунікації. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю визначення дієвих стратегій для роботи книговидавців у кризових умо-вах, зокрема зумовлених впливом негативних факторів громадського здоров’я, на основі набутого досвіду для забезпечення стабільної роботи у разі виникнення подібних ситуацій у майбутньому. На прикладі соціальної мережі TikTok, зокрема спіль-ноти любителів книг BookTok, здійснено дослідження змін у суспільних трендах у 2020–2022 рр. та у післяпандемічний період. Визначено, що ця соціальна мережа має значний вплив на книговидавничу галузь різних країн. Платформа сприяє зростанню обізнаності про книги та авторів, допомагає залучити нову аудиторію до читання, позитивно впливає на продажі книг. Взаємодія зі спільнотою читачів на платформі TikTok дозволяє авторам та видавцям налагодити зв'язок зі своєю аудиторією та сформувати спільноту справжніх фанатів книг, а також використовувати різні маркетингові інструменти для просу-вання книжкової продукції. Усе перелічене вище істотно допомогло книговидавцям швидше повернутися до допандемічних показників роботи. Крім того, у статті ґрунтовно проаналізовані сучасні можливості платформи ТікТок для просування книг на українсьому ринку, особливості залученення нової аудиторії, а також типи контенту, які використовуються укра-їнськими видавництвами. Авторами узагальнено особливості роботи з книжковою спільнотою BookTok на сучасному етапі та наведено переваги, які така взаємодія може надати видавцям та авторам. Зроблено висновок, що спільнота BookTok продовжує розвиватися, і її вплив на книговидавничу галузь буде лише зростати. З практичної точки зору, обґрунтовано, що книговидавцям та авторам, які хочуть залишатися конкурентоспроможними, необхідно адаптуватися до нових реалій та використовувати можливості соціальних мереж для просування своєї продукції.