Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Competitiveness of Ukrainian Companies in Foreign Markets: New Challenges and Opportunities
    (Sumy State University, 2019) Сабадаш, Віктор Володимирович; Сабадаш, Виктор Владимирович; Sabadash, Viktor Volodymyrovych; Stauvermann, P.J.; Peleshchenko, R.O.
    У статті на основі аналізу актуальних проблем зовнішньоекономічної діяльності визначено ключові завдання українських компаній при роботі на зовнішніх ринках. Технології виходу українських компаній (особливо невеликих) на зовнішні ринки є досить витратними і організаційно складним. Навіть одного разу вибудувана успішна стратегія зовнішньоекономічної діяльності потребує постійних покращень, коректив і налаштувань відповідно до змін зовнішнього бізнес-середовища. Пріоритетними сферами, інновації й удосконалення в яких сприятимуть покращенню конкурентних позицій українських компаній на зовнішніх ринках, визначено: професійну (компетентності, знання, досвід), логістичну (базис поставки у зовнішньоторговельних контрактах), страхову (валютні ризики), фінансову (валютні дерегуляції), інституційну (залучення зовнішніх інвестицій), митну (електронне декларування), технологічну. У дослідженні доведено, що у конкурентних умовах комерційно успішна стратегія зовнішньоекономічної діяльності українських компаній може бути забезпечена за рахунок: активізації трансферу технологій; нарощування обсягів торгівлі високотехнологічними товарами і експорту товарів (послуг) із високою доданою вартістю; використання преференцій угод про зону вільної торгівлі; нарощування експорту органічної продукції землеробства; посилення процедур захисту інтелектуальної власності. Вказані компоненти характеризуються суттєвим потенціалом зростання конкурентоспроможності національних компаній на зовнішніх ринках. Ураховуючи ресурсні можливості українських компаній і зовнішні виклики (економічні, геополітичні, технологічні, інвестиційні), стратегічним завданням є поступова, але незворотна переорієнтація торговельних потоків із ринків країн-СНД на європейський та азійський ринки.
  • Item
    Lenovo's Global Competition Strategy: the Driving Forces of Leadership
    (Sumy State University, 2017) Сабадаш, Віктор Володимирович; Сабадаш, Виктор Владимирович; Sabadash, Viktor Volodymyrovych; Marchenko, T.V.
    The paper provides an overview and description of the Chinese economy in recent decades, taking into account the specifics of China’s economic policy. The business activity of one of the most successful transnational Chinese company – Lenovo – was investigated in the paper. The article presents and analyzes the main business strategies that helped Lenovo to win in a short time competitive positions in the market of electronic equipment, gadgets and software products, not only on the national, but also on the world market. Particular attention in the study is given to the analysis of the company’s financial performance by business groups and geographical units; the main indicators of the financial effectiveness of the company’s business strategies; the effectiveness of the company’s use of production resources is illustrated. Also, the paper analyzes the composition and elements of the global value chain formed by the company to realize competitive advantages and retain competitive positions in the world market.