Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198
Browse
2 results
Search Results
Item Приемы использования языковых средств в системе коммуникаций маркетинга промышленной продукции(Издательство СумГУ, 2005) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Tielietova, Svitlana Hryhorivnaстатті розглядається проблема впливу системи комунікацій на споживачів промислової продукції. Проаналізовано психологічну реакцію на слогани, рекламні тексти, назви марок, бренди. Відмічена необхідність вироблення корпоративних правил створення вербальних комунікаційних засобів, що сприятимуть ефективному виконанню маркетингових функцій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8514Item Лингвестический аспект в рекламном менеджменте(Вид-во СумДУ, 2006) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Tielietova, Svitlana HryhorivnaУ статті розглядається роль мовного впливу на суб’єкти рекламної діяльності. Проаналізовано основні вимоги, що ставляться до текстів як у рекламі, так і в інших видах комунікацій: стимулюванні збуту, паблік рилейшнз, персональному продажі. Відмічено роль корпоративних правил розробки вербальних комунікаційних засобів у формуванні довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624