Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198
Browse
5 results
Search Results
Item Формування конкурентних переваг підприємства кондитерської галузі(Сумський державний університет, 2018) Чорток, Юлія Володимирівна; Чорток, Юлия Владимировна; Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Гриценко, Лариса Леонідівна; Гриценко, Лариса Леонидовна; Hrytsenko, Larysa Leonidivna; Нечипоренко, Роман Миколайович; Нечипоренко, Роман Николаевич; Nechyporenko, Roman Mykolaiovych; Федоришин, І.В.; Скороходова, Л.І.Статтю присвячено дослідженню основних тенденцій розвитку підприємств кондитерської галузі упродовж останніх років із метою визначення особливостей розвитку галузі й окреслення майбутніх перспектив розвитку вітчизняних підприємств-виробників кондитерської продукції. Дослідження динаміки виробництва кондитерської продукції виявило падіння обсягів в Україні. Основними причинами такої тенденції вважається падіння доходів населення. Аналіз експортноімпортних операцій показав переорієнтацію вітчизняних виробників на зовнішній ринок. Було встановлено, що, незважаючи на системну кризу, окремі виробники кондитерської продукції істотно збільшили свої прибутки, що свідчить про можливості та потенціал розвитку галузі. Також встановлено, що три кондитерські компанії України входять до світового рейтингу Global Top 100 Candy Industry, а саме до сотні найбільших у світі виробників солодощів входять три українські компанії – "Roshen" (25-та позиція у рейтингу 2018 р., 24-та – у 2017 р.), "АВК" (64-та позиція у рейтингу 2018 р., 67-ма – у 2017 р.) та "Konti Group" (43-та позиція у рейтингу 2017 і 2018 рр.). Також авторами оцінено та проаналізовано результати діяльності ПрАТ "Монделіз Україна", що входить до складу Mondelēz International – одного зі світових лідерів у виробництві кондитерської продукції за версією того самого рейтингу. Авторами було розраховано показники ділової активності підприємства, проаналізовано зовнішнє середовище та можливі прогнозовані зміни на діяльність ПрАТ "Монделіс Україна" за допомогою моделі STEEPLE – аналізу, досліджено характеристики цільової групи споживачів, оцінено основних конкурентів та сформовано карту "конкурентного профілю" підприємства, окреслені головні глобальні тенденції розвитку ринку кондитерської продукції.Item Аналіз та систематизація проблемних і перспективних факторів розвитку сільськогосподарської галузі України(Сумський державний університет, 2018) Гриценко, Павло Валерійович; Гриценко, Павел Валериевич; Hrytsenko, Pavlo Valeriiovych; Гриценко, В.П.У роботі проаналізовано основні тенденції сільськогосподарської галузі України. Наведено статистичні дані динаміки експорту агропромислового комплексу, які засвідчують істотне зростання продажів такої продукції, як зернові культури та жири рослинного і тваринного походження. Визначено перспективні фактори розвитку, серед яких найбільш потужними є ресурсний та виробничий потенціал. Досліджено низку проблемних факторів, серед яких найбільш деструктивними є невідповідність продукції міжнародним стандартам та кризовий стан суміжних галузей. На основі єдиної державної стратегії розвитку сільського господарства України на 2015–2020 роки визначено основні державні стратегічні пріоритети розвитку галузі. Результатом дослідження є узагальнення та формалізація всіх чинників та пріоритетів до систематизованої схеми, що відображає сучасний стан сільського господарства і перспективи його подальшого розвитку.Item Критеріальні показники ефективності маркетингової стратегії експортної діяльності промислового підприємства(Сумський державний університет, 2015) Залізнюк, В.П.Необхідною умовою успішної реалізації експортної діяльності є аналіз її ефективності з метою встановлення найбільш оптимальної структури експорту, застосування оптимальних маркетингових інструментів і прийняття обґрунтованих рішень. На сучасному етапі розвитку світового ринку, де внаслідок глобалізації посилюються світові гіперконкурентні відносини, досягти успіху можливо за умов постійного контролю ефективності маркетингової стратегії на основі критеріальних показників. У статті проаналізовано наукові підходи до визначення критеріїв ефективності маркетингової стратегії експортної діяльності промислового підприємства, що дозволило систематизувати показники ефективності та розробити власний підхід до оцінювання проведення цього аналізу. Якщо підприємство не буде враховувати під час створення своєї маркетингової стратегії критерії оцінювання її ефективності, воно не зможе досягти успіху навіть за умов високої якості власної продукції і як би добре воно не реалізовувало свої плани.Item Кореляційний аналіз впливу зовнішньоекономічної діяльності підприємств Миколаївської області на зайнятість населення(Сумський державний університет, 2012) Дьоміна, В.М.; Кіщак, І.Т.У статті досліджено взаємозв’язок зайнятості населення та зовнішньоекономічної складової економіки Миколаївської області з використанням кореляційного аналізу. Виявлено вплив експорту та імпорту послуг на зайнятість населення. Резерв підвищення зайнятості знаходиться в розвитку сфери транспортних та рекреаційних послуг, а також в міжнародній інтеграції підприємств суднобудування, що можливо при відродженні спеціальної економічної зони «Миколаїв». При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34185Item Оцінка ефективності організаційної структури експортної діяльності підприємства(Видавництво СумДУ, 2009) Дем’янченкo, А.Г.У статті запропоновано організаційну структуру відділу зовнішньоекономічної діяльності підприємства з виділенням підрозділу, відповідального за експортну діяльність, а також розроблено показники оцінки ефективності цієї організаційної структури, що дозволить підвищити якість та прибутковість експортної діяльності в загалі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8773