Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Аналіз споживчих уподобань на ринку продуктів харчування
    (Сумський державний університет, 2023) Черничко, Т.В.; Гладинець, Н.Ю.; Росола, У.В.
    Метою статті є дослідження споживчих уподобань на ринку продуктів харчування в сучасних умовах. Споживчі уподо-бання та переваги є інструментом маркетингу, який використовують для визначення пріоритетності розвитку діяльності компанії. Метою дослідження було з’ясування уподобань споживачів та їх звичок щодо вибору продуктів, вподобань та при-хильності до торгових марок, частоту споживання та покупок продукції ТОВ «Нестле Україна», а також репутації компа-нії серед споживачів продуктів харчування. Дослідження проведено в розрізі окремих категорій товарів: «Готові сніданки», «Кава та напої», «Дитяче харчування», «Клінічне харчування», «Готові вироби та кулінарія», «Кондитерські вироби», «Корми для домашніх тварин». Результати опитування засвідчили, що лідерами щодо купівлі продукції ТОВ «Нестле Україна» є товари з категорій «Кондитерські вироби», «Готові сніданки» «Кава та напої», «Готові вироби та кулінарія». Визначено, що більшість покупців купують продукцію ТОВ «Нестле Україна» від кількох разів на тиждень до кількох разів на місяць. Встановлено, що споживачами продукції ТОВ «Нестле Україна» є самі опитані та члени їх родини. Проведене маркетингове дослідження дозволило отримати первинну маркетингову інформацію, яка розкриває особливості споживчих уподобань на ринку продуктів харчування. Результати цього дослідження можуть бути використані для розробки рекомендацій з опти-мізації стратегії маркетингу та продажів для компанії «Нестле Україна», прийняття маркетингових рішень та ухвалення асортиментної стратегії. Проведене дослідження ринку і аналіз споживацьких преференцій допомогло визначити потен-ційні можливості для розширення асортименту та введення нових продуктів і запропонувати рішення щодо внесення змін до маркетингової стратегії ТОВ «Нестле Україна». Запропоновано заходи щодо удосконалення асортименту товарів компанії «Нестле Україна», які дозволять виробнику прийняти обґрунтовані рішення та оптимізувати товарний асортимент, а від-так забезпечити прибутковість діяльності та бути конкурентоспроможними як на вітчизняному, так і на світовому ринку продовольчих товарів.