Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198
Browse
Search Results
Item Лингвестический аспект в рекламном менеджменте(Вид-во СумДУ, 2006) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Tielietova, Svitlana HryhorivnaУ статті розглядається роль мовного впливу на суб’єкти рекламної діяльності. Проаналізовано основні вимоги, що ставляться до текстів як у рекламі, так і в інших видах комунікацій: стимулюванні збуту, паблік рилейшнз, персональному продажі. Відмічено роль корпоративних правил розробки вербальних комунікаційних засобів у формуванні довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624