Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Formation of the Territorial Brand Under Gender Consideration
    (Sumy State University, 2021) Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Ус, Яна Олександрівна; Ус, Яна Александровна; Us, Yana Oleksandrivna; Kumah, Osei Owusu Evelyn; Owusu, Edward
    Нині питання територіальної привабливості та її стратегічний розвиток стають більш актуальними. Територіальний брендинг є одним із головних етапів у цьому процесі, який дозволяє виділити реальні та створити нові переваги та асоціації із відповідною територією. Систематизація наукових напрацювань засвідчила, що теоретичні та практичні дослідження територіального брендингу суперечливі через вплив низки зацікавлених сторін, які перешкоджають розробці унікальної концепції територіального розвитку. Попри те, що територіальний розвиток є складною системою, яка залежить від сприйняття та ставлення мешканців, питання гендерних аспектів регіональної ідентичності ще недостатньо досліджені науковцями. Таким чином актуальним є пошук балансу між інтересами різних соціальних груп при формуванні територіального бренду. У цій статті узагальнено аргументи та контраргументи щодо формування територіального бренду з урахуванням гендерних особливостей. Метою дослідження є аналіз ролі гендерних особливостей у механізмі формування територіального бренду. Предметом дослідження є гендерні особливості територіальних одиниць. Методологічною базою дослідження є методи абстрагування, узагальнення, синтез, графічні методи та системний аналіз. У рамках даного дослідження було розкрито відмінності між чоловіками та жінками у сприйнятті інформації. Розглянуто вплив гендерної нерівності на ставлення до території. Отримані результати засвідчили, що територіальний бренд є не лише інструментом просування території, але сприяє формуванню її ідентичності, подоланню гендерної нерівності та підвищення конкурентних переваг.
  • Item
    Gender Impact on the Enterprise Performance
    (Sumy State University, 2019) Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Євдокимов, Андрій Валерійович; Евдокимов, Андрей Валерьевич; Yevdokymov, Andrii Valeriiovych; Ponomarova, H.S.; Ivanov, O.O.
    У статті проаналізовано ситуацію гендерної рівності в Україні та світі за останні 5 років, визначені країни-лідери у напрямку просування до гендерної рівності в різних сферах шляхом аналізу показників Звіту про гендерний розрив Всесвітнього економічного форуму. До цих показників відносять: участь і можливості у економічній сфері, рівень освіти, рівень здоров’я та виживання, політичні повноваження, що є складовими єдиного індексу, що визначає місце країн в загальному рейтингу. За результатами цього аналізу можна сказати, що за останні роки Україна покращила свій показник індексу гендерної рівності, хоча у загальному рейтингу країн втратила свої позиції і опустилася на 11 позицій нижче, порівнюючи з 2014 роком. Це означає, що серед усіх досліджуваних країн Всесвітнім економічним форумом, є країни, що значно швидше рухаються в бік гендерної рівності. Також, у роботі досліджено гендерну представленість серед членів правління 5 підприємств України за 2014–2017 рр., які представляють провідні сфери економіки України, проаналізовано динаміку зміни рівня результатів діяльності цих підприємств використовуючи показник рентабельності активів (ROA), наочно представлено співвідношення між керівним складом підприємств та значенням показника ROA. Отримані результати не дають чіткої відповіді щодо гендерного впливу на результативність діяльності підприємства. Причиною цього є низка факторів, таких як: недостатня статистична вибірка підприємств; вибрано результативний показник, що не в повній мірі відображає вплив гендерного фактору на діяльність підприємства; методика, що використовувалась у роботі, потребує доопрацювання, або необхідно обрати кардинально новий підхід до аналізу досліджуваного питання. Гендерне представлення серед членів правління та його вплив на результати діяльності підприємства потребують додаткового розгляду та досліджень.