Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198
Browse
5 results
Search Results
Item Peculiarities of the modern development of international logistics in Ukraine(Sumy State University, 2022) Balak, I.O.Стаття присвячена дослідженню міжнародної логістики. Систематизовано основні види логістики в залежності від державного кордону: внутрішньодержавну (національну), яка здійснюється в межах національних кордонів однієї держави, міжнародну з залученням учасників хоча б з двох держав та перетином державного кордону, глобальну, яка являє собою злагоджену макроекономічну систему. Окреслено концептуальні основи розвитку транспортних магістралей, що стали передумовами для виникнення та ефективного функціонування єврологістики. Висвітлено особливості діяльності логістичного центру Паризького регіону, що є великим урбаністичним центром світу, проте знаходиться в транспортній периферії Європи, та сутність створення "вантажних сіл" як основи транспортно-складської інфраструктури логістики ФРН, що має на меті допомогти підібрати логістичні послуги та партнерів. Проаналізовано систему панєвропейських транспортних коридорів, частина з яких пролягає територією України. Розглянуто п’ять головних транснаціональних осей, реалізація яких ускладнена військовою агресією РФ в Україні. Використання потенціалу транспортної інфраструктури в Україні є низьким, необхідно створювати нові транспортні коридори, активно поєднуватися до роботи існуючої міжнародної транспортної системи. Досліджено роль окремих видів транспорту у вантажообігу України, зазначено домінування залізничних, автомобільних, водних перевезень. Авіаперевезення наразі є неможливими через "закрите" небо. Окреслено проблеми блокади російськими військами українських чорноморських портів, що унеможливлює їх ефективне використання. Наразі основні вантажопотоки в Україні ввозяться автомобільним транспортом, залізницею. Висвітлено недостатню кількість та площ складських приміщень в Україні до початку повномасштабної війни, значна частина яких вже зруйновані чи зазнали пошкоджень в результаті бойових дій. Запроваджений "транспортний безвіз" між ЄС та Україною є вагомим чинником підтримки вітчизняної економіки загалом та логістики, зокрема. Зазначено про необхідність перерозподілу частки вантажообігу з РФ і Білорусі на користь країн-партнерів по антиросійській коаліції.Item Міжнародні логістичні системи: дослідження трансформацій під впливом рецесії та визначення перспективних напрямів розвитку логістичної архітектури(Сумський державний університет, 2020) Сабадаш, Віктор Володимирович; Сабадаш, Виктор Владимирович; Sabadash, Viktor Volodymyrovych; Чорна, Я.В.; Фалько, К.С.Рецесія, викликана пандемією COVID-19, впливає на діяльність економічних суб’єктів у переважній більшості секторів. Очевидно, що вплив фактору пандемії на транспортнологістичний сектор досяг значного масштабу. Логістичні компанії, які приймають участь у переміщенні (доставці) й зберіганні товарів (вантажів), безпосередньо постраждали від SARSCoV-2. Будучи невід’ємною частиною виробничо-збутових ланцюгів як всередині країн, так і на глобальному ринку, логістичні компанії безпосередньо сприяють торгівлі й комерції та допомагають компаніям доставляти свою продукцію (товари) клієнтам (покупцям, споживачам). Таким чином, збої в ланцюгу поставок, викликані пандемією, суттєво впливають на конкурентоспроможність компаній, комунікації, економічне зростання, створення і збереження робочих місць, масштабування бізнесу. У роботі досліджено функціонування логістичних систем і міжнародних транспортних ланцюгів поставок у складних умовах рецесії, викликаної пандемією COVID-19. Проведено критичний аналіз архітектури, можливостей і ефективності глобальної логістики та викликів, що формують сучасні тренди й поведінку (виробничу, збутову, маркетингову, ін.) економічних суб’єктів. У роботі досліджено впливи пандемії SARS-Cov-2 на ефективність даних систем, а саме – економічний і маркетингові аспекти, а також зрушення в організаційній структурі. У дослідженні виявлено й проаналізовано актуальні трансформації торговельних і логістичних зв’язків і наголошено на необхідності розбудови нової логістичної архітектури з урахуванням ключових чинників впливу на галузь через визначення комплексу економічних (фінансових, комерційних, інвестиційних) показників, що відбивають стан галузі з подальшим розробленням ефективних стратегічних заходів з підтримки й розбудови логістичної архітектури на базі інновацій і упровадження неконфліктних бізнес-практик.Item Карта споживацького досвіду як інструмент удосконалення логістичного сервісу підприємства(Сумський державний університет, 2016) Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Haidabrus, Nataliia VitaliivnaУ багатьох сегментах ринку підприємства вже не можуть конкурувати лише ціною чи асортиментом товарів, а переходять до напрямку покращання загального клієнтського досвіду та формування позитивних вражень споживачів. У статті розкрито сутність концепції сервіс- дизайну, завданням якої є візуалізувати та сформулювати шаблон поведінки споживачів для його майбутньої трансформації у модель сервісу. Також сформульовано основні етапи сервіс-дизайну та інструменти, які можуть використовуватися на кожному з них. Розроблено карту споживацького досвіду та адаптовано її до специфіки підприємств машинобудівної галузі. У роботі подано фрагмент карти споживацького досвіду, який ілюструє розподіл елементів логістичного сервісу залежно від стадій здійснення замовлення споживача. Доповнення карти такими фрагментами дає можливість проаналізувати, з якими перепонами стикається споживач під час замовлення, які у нього очікування від компанії та відповідно які можливості є у підприємства для покращання системи логістичного сервісу і збільшення лояльності клієнтів.Item Значення логістики для підприємства в сучасних умовах(Видавництво СумДУ, 2005) Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Старченко, Людмила Володимирівна; Старченко, Людмила Владимировна; Starchenko, Liudmyla Volodymyrivna; Чорток, Юлія Володимирівна; Чорток, Юлия Владимировна; Chortok, Yuliia VolodymyrivnaСтаття присвячена проблемі запровадження логістики на вітчизняних підприємствах. Метою написання є подолання небажання керівництва підприємств визнавати і запроваджувати логістику як важливий засіб конкурентної боротьби. На користь запровадження елементів логістичного управління в практику підприємств наводяться можливі вигоди від вмілої організації логістики та можливі втрати в противному разі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8491Item Методичний підхід до вибору раціональної схеми доставки товару торговельним підприємством("ВТД "Університетська книга", 2009) Чорток, Юлія Володимирівна; Чорток, Юлия Владимировна; Chortok, Yuliia VolodymyrivnaЗапропоновано методичний підхід до вибору схеми доставки товару на основі їх еколого-економічної оцінки і оптимальності за параметрами часу, економічних витрат та повних логістичних витрат. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3384