Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198
Browse
3 results
Search Results
Item Тенденції розвитку маркетингових комунікацій туристичних підприємств в умовах цифровізації(Сумський державний університет, 2023) Кулиняк, І.Я.; Іваницький, Н.Б.Зростання впливу цифрових технологій на різні сфери життя, зокрема на туризм, робить актуальним вивчення нових підхо-дів та напрямів, які забезпечують ефективну промоцію та просування туристичних продуктів та послуг в онлайн-середовищі. Метою статті є надання читачам об’єктивного огляду ключових тенденцій та змін у маркетингових комунікаціях туристич-них підприємств у зв’язку з цифровою еволюцією. Автори ставлять за мету підкреслити важливість використання цифрових інструментів у системі маркетингових комунікацій для збереження конкурентних переваг та успішної взаємодії з сучасною аудиторією, забезпечуючи успіх та стабільний розвиток туристичного бізнесу. Результати дослідження дозволили авторам виокремити такі важливі тенденції розвитку маркетингових комунікацій туристичних підприємств в умовах цифровізації, як: збільшення онлайн-присутності, орієнтація на персоналізований маркетинг, співпраця з інфлюенсерами, створення та розпо-всюдження мультимедійного контенту, застосування інтерактивних технологій, віртуальної та доповненої реальності.Item Проблемы построения эффективных бизнес-коммуникаций промышленных предприятий(Издательство СумГУ, 2005) Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Серебряков, Е.П.Розглянуто основні проблеми побудови ефективних маркетингових комунікацій, що характерні виробничим підприємствам України. Проаналізовано основні складові комплексу бізнес-комунікацій та виділено фактори, що впливають на ефективність комплексу. Виділено інформацію, що цікавить різних учасників процесу комунікацій, і показано вплив формування позитивного іміджу підприємства на різних суб’єктів ринкового та неринкового середовища. Визначені критерії, що є визначальими при побудові комплексу комунікацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8515Item Приемы использования языковых средств в системе коммуникаций маркетинга промышленной продукции(Издательство СумГУ, 2005) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Tielietova, Svitlana Hryhorivnaстатті розглядається проблема впливу системи комунікацій на споживачів промислової продукції. Проаналізовано психологічну реакцію на слогани, рекламні тексти, назви марок, бренди. Відмічена необхідність вироблення корпоративних правил створення вербальних комунікаційних засобів, що сприятимуть ефективному виконанню маркетингових функцій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8514