Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
Search Results
Item Роль посередницьких підприємств у реалізації принципів сталого розвитку(Сумський державний університет, 2015) Дима, О.О.У статті розглядаються особливості реалізації принципів сталого розвитку посередницькими підприємствами. Вивчена роль посередницького підприємства у реалізації принципів сталого розвитку на рівні мережі створення цінності. Визначені переваги впровадження принципів сталого розвитку посередницьким підприємством. Запропонований комплекс заходів із реалізації принципів сталого розвитку.Item Перспективи реалізації стратегії сталого розвитку вітчизняними роздрібними операторами через упровадження власних торгових марок(Сумський державний університет, 2015) Дима, О.О.Стаття присвячена власним торговим маркам (ВТМ) у вітчизняних торговельних мережах. Розглянуті сутність власної торгової марки та історія її виникнення. Проаналізовані ключові показники розвитку ВТМ в Україні та світі. Запропоновані подальші кроки роздрібних мереж щодо поширення ідей сталого розвитку на учасників мережі створення цінності та кінцевих споживачів через власні торгові марки.