Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
4 results
Search Results
Item Сайт журнала как инструмент маркетинга знаний(Сумский государственный университет, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychВ статье изложены результаты анализа эффективности использования сайта научного журнала как инструмента маркетинга знаний, в частности, его коммуникационной политики в среде интернета. Разработаны рекомендации по совершенствованию системы продвижения научных знаний с помощью сайта журнала. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34311Item Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниями(Сумский государственный университет, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychУ статті обґрунтовано необхідність удосконалення на засадах маркетингу системи управління продукуванням і комерціалізацією знань. Запропонована узагальнена систематизація видів знань. Визначено роль маркетингу знань на макрорівні і рівні окремої організації, а також основні галузі і сфери діяльності, у яких доцільне застосування маркетингу знань. Окреслено коло основних завдань маркетингу знань стосовно специфіки галузей і видів діяльності, деталізовано особливості застосування загальних, а також специфічних інструментів і методів для їх розв'язання. Практична реалізація отриманих результатів дозволяє удосконалити управління маркетингом знань на стратегічному й оперативному рівнях. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31465Item Анализ рыночных возможностей развития трубопрокатного производства на ПАО «СМНПО ИМ. М.В. ФРУНЗЕ»(Сумский государственный университет, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Болгарин, П.Н.Викладено результати аналізу ринкових можливостей і потенціалу інноваційного розвитку виробництва та модернізації станів холодної прокатки труб як перспективного напряму розвитку важкого машинобудування. На прикладі ПАТ «Сумське МНВО ім. М.В. ФРУНЗЕ» показано, що розвиток трубопрокатного виробництва дозволить реалізувати порівняльні конкурентні переваги вітчизняних підприємств, закласти основи переходу вітчизняної високотехнологічної галузі машинобудування на інноваційний шлях розвитку в руслі концепції інноваційного прориву. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30374Item Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области)(Вид-во СумДУ, 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Карпіщенко, Марина Юріївна; Карпищенко, Марина Юрьевна; Karpishchenko, Maryna YuriivnaВикладені результати дослідження споживацьких переваг на ринку освітніх послуг Сумської області, а також проблем сприйняття потенційними абітурієнтами спеціальності «Маркетинг». Визначені фактори, що впливають на вибір професії маркетолога. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970