Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
20 results
Search Results
Item Impact of seller's gender on purchaser's consumption behavior(Sumy State University, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Klisinski, J.; Hrytsai, S.; Starkiv, I.The article deals with research results, which prove impact of seller’s gender on purchaser’s consumption behavior. It defines main factors, which impact cooperation between sellers and purchasers of different gender in the buy and sell process. There are following ones among them: an idea about gender of the ideal seller, pleasant communication with seller, attentive attitude (clearness and understanding of the answer to questions, provision with wide information, and interest in conversation), detailed representation of the necessary information for purchaser etc. Results of the conducted studies can be used as a methodic tool to form sellers’ staff, to define and to distinguish their functions and roles etc.Item Impact of seller’s gender on purchaser’s consumption behavior(Sumy State University, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Клісіньськи, Януш; Клисиньски, Януш; Klisinski, Janusz; Starkiv, I.L.У статті викладено результати досліджень, які доводять вплив статі продавця на купівельну поведінку покупця. Визначено основні факторів, що впливають на взаємодію покупців і продавців різної статі у процесі купівлі-продажу. Серед них виділено: уявлення про стать ідеального продавця, приємність спілкування з продавцем, уважливість ставлення (чіткість і зрозумілість відповіді на поставлені запитання, надання розширеної інформації, прояв зацікавленості у розмові), детальне висвітлення потрібної для покупця інформації тощо. Результати проведених досліджень можуть бути використані як методична допомога при формуванні штату продавців, визначенні і розподілу їх функцій і ролей тощо.Item Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організації(Cумський державний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Комарницька, Г.О.Розроблено теоретико-методологічні засади цілеспрямованого взаємоузгодженого і взаємопов’язаного управління процесами продукування (отримання) і використання знань в організації, як інструменту реалізації її потенціалу інноваційного розвитку, посилення конкурентних переваг, забезпечення стійкого розвитку в перманентно мінливих умовах інформаційної (постіндустріальної) економіки на основі оперативного приведення у відповідність до цих змін її потенціалу. Систематизовано джерела (інструменти), способи отримання і напрями використання різних видів наукових, професійних, техніко-технологічних знань. Отримані результати формують засади організаційно-економічного механізму управління знаннями в організації.Item Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання(Сумський державний університет, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaСистематизовано позитивні та негативні наслідки впровадження інноваційних технологій, характерних для четвертої промислової революції. Показано, що четверта промислова революція дає шанси на перехід до випереджаючого інноваційного розвитку. Досліджено процеси реалізації вітчизняними фахівцями та бізнесменами окремих технологій у руслі четвертої промислової революції. Розроблено узагальнену схему формування пріоритетних напрямів інноваційного розвитку національної економіки в руслі концепції технологічного випередження. Доведено, що Україна має потенціал інноваційного зростання, що є актуальним для умов четвертої промислової революції.Item Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд(Сумський державний університет, 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Т.Є.Розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо застосування інструментів компаніями різного масштабу, а також зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції.Item Innovative process rational choice grounding in organization(Sumy State University, 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychThe generalized scheme of innovative activity in organization, characterizing interconnections between in novative process types, innovative business and innovative strategies, is investigated. The essence of SRRCW, innovations marketing types and works on the innovative and life cycle stages of the new product, is confirmed. Author developed table of decisions and innovative process variants choice algorithm block - scheme, which are reasonably to be implemented in the concrete organization, depending on state of its innovative development potential subsystems constituents and stage of the innovative product rad icalization. The received results form base to choose rational variant of the organization innovative process and its innovative strategy in the concrete market conditions, allow to provide mutually coordinated interconnection between SRRCW and innovations marketing on the innovative process stages.Item Web-culture as a factor of company's competitiveness enhancement(Sumy State University, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychУ статті здійснено аналіз місця і ролі Web-культури як складової інтелектуального капіталу організації, що активно працює в інтернет, з позицій підвищення її конкурентоспроможності. Уточнено структуру Web-культури організації. Виділені конкурентні переваги організації, що активно працює в інтернет. Виконано систематизацію основних методів діяльності організації в інтернет. Запропоновано формальні залежності для оцінки конкурентних переваг організації в залежності від стану (рівня розвитку) її Web-культури.Item Сайт журнала как инструмент маркетинга знаний(Сумский государственный университет, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychВ статье изложены результаты анализа эффективности использования сайта научного журнала как инструмента маркетинга знаний, в частности, его коммуникационной политики в среде интернета. Разработаны рекомендации по совершенствованию системы продвижения научных знаний с помощью сайта журнала. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34311Item Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниями(Сумский государственный университет, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychУ статті обґрунтовано необхідність удосконалення на засадах маркетингу системи управління продукуванням і комерціалізацією знань. Запропонована узагальнена систематизація видів знань. Визначено роль маркетингу знань на макрорівні і рівні окремої організації, а також основні галузі і сфери діяльності, у яких доцільне застосування маркетингу знань. Окреслено коло основних завдань маркетингу знань стосовно специфіки галузей і видів діяльності, деталізовано особливості застосування загальних, а також специфічних інструментів і методів для їх розв'язання. Практична реалізація отриманих результатів дозволяє удосконалити управління маркетингом знань на стратегічному й оперативному рівнях. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31465Item Анализ рыночных возможностей развития трубопрокатного производства на ПАО «СМНПО ИМ. М.В. ФРУНЗЕ»(Сумский государственный университет, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Болгарин, П.Н.Викладено результати аналізу ринкових можливостей і потенціалу інноваційного розвитку виробництва та модернізації станів холодної прокатки труб як перспективного напряму розвитку важкого машинобудування. На прикладі ПАТ «Сумське МНВО ім. М.В. ФРУНЗЕ» показано, що розвиток трубопрокатного виробництва дозволить реалізувати порівняльні конкурентні переваги вітчизняних підприємств, закласти основи переходу вітчизняної високотехнологічної галузі машинобудування на інноваційний шлях розвитку в руслі концепції інноваційного прориву. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30374