Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Management of Country’s Social Brand Under Conditions of Uncertainty in the Health Domain
    (Sumy State University, 2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Demchyshak, N.; Мінченко, Марія Геннадіївна; Минченко, Мария Геннадьевна; Minchenko, Mariia Hennadiivna; Kriskova, P.; Каща, Марія Олексіївна; Каща, Мария Алексеевна; Kashcha, Mariia Oleksiivna; Volk, A.
    Пандемія коронавірусу XXI століття на практиці показала, що наявні на той момент механізми національних систем медичного та соціального забезпечення населення різних країн світу виявилися не спроможними швидко та ефективно адаптуватися та реалізовувати ефективні заходи щодо запобігання негативним наслідкам для досягнення стану резильєнтності та якості життя населення. У статті емпірично обґрунтовано напрямки та силу впливу пандемії COVID-19 на соціальний бренд країни з метою формування дієвих національних стратегій протидії ризикам у сфері громадського здоров’я та підтримки соціального бренду країни для її основних внутрішніх стейкхолдерів у період невизначеності. Стаття присвячена аналізу каналів, через які пандемія COVID-19 вплинула на різні аспекти національних систем управління Австрії, Словенії, Франції та України. Для аналізу використане поєднання методів кореляційного аналізу, каузального моделювання та побудови когнітивних карт для візуалізації залежностей. Виявлено, що ключовими показниками, які верифікують зазначений вплив є задоволеність потреб у медичному огляді та догляді, забезпеченість медичної системи лікарняними ліжками та загальні витрати на соціальний захист населення. Індикатором соціальної привабливості країни для її внутрішніх стейкхолдерів прийнято показник чистої міграції та емпірично визначено, що на цей показник значний вплив мають забезпеченість медичної системи та ефективність її функціонування, особливо у період аналізу даних з урахуванням стану пандемії. Виявлено залежність між соціальною та економічною забезпеченістю населення та його схильністю до критичної оцінки власного здоров’я, готовності до профілактики захворювань та формування більш високих вимог до медичного обслуговування. Визначені закономірності будуть корисними при розробленні національної стратегії побудови ефективної в умовах невизначеності системи медичного та соціального забезпечення населення, що є вагомою складовою політики її бренд-менеджменту.
  • Item
    Analysis of the Model of Consumer Behavior in the Healthy Products Segment as a Perspective for the Inclusive Marketing Development
    (Sumy State University, 2021) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Yashkina, O.; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Alkhashrami, F.A.; Nikitin, Yu.
    У статті проаналізовано споживчу поведінку на ринку здорового харчування України та визначено тренди розвитку сегменту продуктів здорового харчування. Основною метою статті є визначення головних патернів поведінки населення України щодо споживання продуктів здорового харчування. У ході дослідження з’ясовано ступінь зацікавленості споживачів у продуктах здорового харчування. Змодельовано залежність між рівнем щастя населення та споживанням продуктів сегменту здорового харчування. Авторами виокремлено фактори, які впливають на вибір продуктів аналізованого сегмента. Визначено ступінь обізнаності споживачів щодо типового маркування продуктів сегменту здорового харчування. За результатами дослідження встановлено доцільність використання окремих інформаційних каналів для взаємодії зі споживачами на ринку продуктів здорового харчування у контексті формування стратегій інклюзивного маркетингу. Методологічною базою дослідження є маркетингове дослідження громадян України, а саме методи онлайн-опитування в формі анкетування та офлайн-опитування шляхом заповнення респондентами друкованих анкет. Запитання анкети було поділено на блоки, що дозволило визначити а) зацікавленість респондентів у продуктах сегменту здорового харчування та загальні поведінкові патерни при виборі продуктів цієї категорії; б) обізнаність споживачів щодо основних видів маркування на упаковці товарів здорового харчування; в) поінформованість споживачів про наявні продукти здорового харчування та особливості купівлі цих товарів окремою людиною; г) ступінь довіри до маркетингових каналів інформування про продукти здорового харчування серед населення України. Результати дослідження можуть бути корисними виробникам продуктів здорового харчування, представникам суміжних сфер діяльності, які прямо пов’язані з сегментом продуктів здорового харчування, а також фахівцям, які займаються розробленням та реалізацією стратегій їх просування.
  • Item
    Tourism Management in Azerbaijan Under Sustainable Development: Impact of COVID-19
    (Sumy State University, 2020) Rahmanov, F.; Aliyeva, R.; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna
    Стаття присвячена розгляду актуального питання 2020 року щодо впливу пандемії Covid-19 на туристичну галузь світу,загалом, та Азербайджану,зокрема. У роботі визначено шляхи виходу з кризи за умови дотримання цілей сталого розвитку. Основною метою дослідження є формування рекомендацій щодо нівелювання негативних наслідків Covіd-19 у туристичній галузі Азербайджану, за умови дотримання цілей сталого розвитку. Систематизація наукових напрацювань з означеної проблематики засвідчила, що питання маркетингу туризму в кризових умовах є завжди складним та багатогранним питанням. Автори зазначили, що розвиток туристичної сфери сприяє нівелюванню та вирішенню проблем в інших сферах економіки приймаючих країн. У статті представлена динаміка глобального розвитку туристичної галузі та групи країн Middle East, до якої входить Азербайджан. Проведено порівняльний аналіз основних кількісних показників розвитку туризму Азербайджану, сусідніх країн та України. Актуальність даного дослідження полягає в тому, що для ефективного та планомірного рестарту туристичної діяльності після завершення карантинних заходів, необхідною умовою є розуміння вподобань, запитів та побоювань споживачів щодо туристичних послуг. У ході роботи проведено маркетингове соціологічне дослідження громадян Азербайджану з метою визначення потенційного впливу COVID-19 на туристичну галузь. Опитування проведено 13-21 квітня 2020 колективом дослідників з Університету Нортгемптона (Великобританія), Національного інституту геофізики, геодезії та географії Болгарської академії наук, Університету національної та світової економіки (Болгарія). За отриманими результатами визначено основні запити громадян Азербайджану при рестарті туризму в країні. У статті проаналізовано цілі сталого розвитку, анонсовані згідно з Резолюцією, прийнятою Генеральною асамблеєю ООН 25 вересня 2015 року та такі, що стають максимально актуальними у розрізі подій 2020 року та є викликом для сучасного суспільства,загалом, та Азербайджану, зокрема. Враховуючи отримані результати, у роботі сформовано рекомендації щодо рестарту туристичної галузі Азербайджану за умови дотримання та реалізації цілей сталого розвитку. Результати даного дослідження можуть бути корисними для управлінських інституцій Азербайджану та країн, туристична галузь яких мала динамічний та стрімкий розвиток впродовж останніх декількох років, а також для представників індустрії туризму Азербайджану, які формують її інфраструктуру на національному, регіональному та місцевому рівнях.
  • Item
    Практичні аспекти бізнес-планування в системі реалізації інвестиційного проекту
    (Сумський державний університет, 2017) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Далечін, О.Ю.; Бєляєва, К.О.
    У статті досліджуються показники інвестиційної привабливості України. Націленість вітчизняної економіки на досягнення кращих позицій у рейтингах та залучення більшої кількості іноземних інвестицій зумовлюють актуалізацію такого виду діяльності як бізнес-планування. Здійснено порівняльний аналіз існуючих методик щодо побудови бізнес-планів за структурою. Відсутність чіткого підходу до технології розроблення бізнес-плану в Україні зумовила доцільність розроблення авторської практично апробованої методики здійснення бізнес-планування, операційний розподіл якої при правильному адаптуванні дає можливість коректно спланувати графік та наповненість усієї сукупності необхідних робіт для успішного завершення бізнес-проекту.
  • Item
    Соціальна інфраструктура промислового підприємства та її значення в системі мотивації персоналу
    (Сумський державний університет, 2014) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna
    У статті досліджено сучасні тенденції у сфері соціального розвитку вітчизняних промислових підприємств. Приділено увагу ролі послуг, що надаються закладами соціального призначення промислових підприємств, у системі мотивації персоналу. Наведено основи методики визначення пріоритетності об’єктів соціальної інфраструктури з позицій працівників підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34355