Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
2 results
Search Results
Item Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах(Сумський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, Ірина Михайлівна; Рябченко, Ирина Михайловна; Riabchenko, Iryna MykhailivnaУ статті досліджено та систематизовано фактори маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31480Item Систематизація методів маркетингового ціноутворення("ВТД "Університетська книга", 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, Ірина МихайлівнаУ статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано методи маркетингового ціноутворення. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904