Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Factors Influencing Consumer Purchase Intention of Luxury Branded Perfumes
    (Sumy State University, 2022) Krishnan, C.; Agarwal, N.; Gupta, S.
    Ця стаття узагальнює аргументи та контраргументи в межах наукової дискусії з питання особливостей поведінки споживачів на ринку парфумерних товарів. Систематизація літературних джерел засвідчила, що виявлення та розуміння факторів, які впливають на поведінку споживачів дозволяють впливати на їх вибір та регулювати попит на певні товари та послуги. Це дозволяє сформувати маркетингову конкурентоспроможну стратегію спрямовану на задоволення та перевершення очікувань споживачів з метою підвищення прибутковості компанії. Актуальність вирішення даної наукової проблеми полягає в тому, що ринок парфумерних товарів поділяється на дві групи: елітна продукція та mass market (масового споживання), що вимагає розуміння факторів поведінки кожної з груп товарів. Теоретичний аналіз маркетингових теорій, дозволив виділити п'ять факторів, які впливають на наміри споживачів купувати парфумерні товари: сприйняття унікальності, імідж бренду, якість, ціна та статус. Основною метою проведеного дослідження є визначення факторів, які впливають на бажання споживачів купувати елітну парфумерію. Методичним інструментарієм проведеного дослідження стали методи опитування, моделювання структурних рівнянь з використанням методу найменших квадратів. У статті представлено результати емпіричного аналізу, який засвідчив, що чотири змінні (імідж бренду, якість, ціна та статус) мають позитивний зв'язок з купівельними намірами. Дослідження емпірично підтверджує, що сприйняття унікальності не має статистично значущого впливу на бажання споживачів придбати елітну парфумерію. Результати дослідження мають практичне значення та можуть бути використані маркетологами та менеджерами для кращого розуміння поведінки споживачів товарів розкоші та розробки маркетингових стратегій, які допоможуть їхнім продуктам досягти успіху на ринку розкоші.