Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Краудфандинг як інноваційний інструмент фінансування проектів соціально-економічного розвитку
    (Сумський державний університет, 2014) Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Дудкін, Олександр Валентинович; Дудкин, Александр Валентинович; Dudkin, Oleksandr Valentynovych
    У дослідженні визначені інноваційні характеристики краудфандингу, що роблять його ефективним способом фінансування проектів соціально-економічного розвитку. Висунуто гіпотезу, що найбільш ефективні методи фінансування сучасних інновацій пов’язані із середовищем їх функціонування – сучасним інформаційно-комунікаційним простором, представленим Інтернетом та соціальними мережами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34343