Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
11 results
Search Results
Item Вплив урбанізації на інноваційний розвиток регіонів України(Сумський державний університет, 2017) Комарницька, Г.О.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaВиконано аналіз впливу урбанізаційних процесів на інноваційний розвиток регіонів України. Показано, що ефективність урбанізації потребує застосування сучасних інноваційних технологій, при цьому урбанізація активізує процеси створення і впровадження інновацій. Визначено особливості процесу урбанізації в Україні та визначено основі фактори, що впливають на нього. Доведено, що урбанізаційні процеси безпосереднім чином впливають на показники інноваційного розвитку регіонів України, зокрема, обґрунтовано наявність статистично значимого зв'язку між показниками рівня урбанізації регіонів і показниками частки їх інноваційної продукції, яка реалізована за кордоном. Систематизовано регулятори урбанізаційних процесів у вимірах «інноваційний – просторовий розвиток» та «держава – людина», розкрито характер впливу зазначених регуляторів на стимулювання інноваційно-орієнтованого розвитку урбанізації регіонів України. Встановлено характер впливу соціальних і культурних регуляторів на формування інноваційної культури регіону, як основи його інноваційно-сприятливого середовища.Item Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організації(Cумський державний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Комарницька, Г.О.Розроблено теоретико-методологічні засади цілеспрямованого взаємоузгодженого і взаємопов’язаного управління процесами продукування (отримання) і використання знань в організації, як інструменту реалізації її потенціалу інноваційного розвитку, посилення конкурентних переваг, забезпечення стійкого розвитку в перманентно мінливих умовах інформаційної (постіндустріальної) економіки на основі оперативного приведення у відповідність до цих змін її потенціалу. Систематизовано джерела (інструменти), способи отримання і напрями використання різних видів наукових, професійних, техніко-технологічних знань. Отримані результати формують засади організаційно-економічного механізму управління знаннями в організації.Item Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій(Cумський державний університет, 2016) Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Рязанцева, Ю.М.У статті проаналізовано різні підходи до класифікації маркетингових інтернет-комунікацій, визначено їх місце в системі комунікацій підприємства. Автори запропонували найбільш узагальнену структуру маркетингових інтернет-комунікацій, а також доповнено її такими формами, як комунікаційні інтернет-технологій і засоби інтернет-комунікацій, також подані ґрунтовні визначення та різновиди запропонованих категорій.Item Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання(Сумський державний університет, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaСистематизовано позитивні та негативні наслідки впровадження інноваційних технологій, характерних для четвертої промислової революції. Показано, що четверта промислова революція дає шанси на перехід до випереджаючого інноваційного розвитку. Досліджено процеси реалізації вітчизняними фахівцями та бізнесменами окремих технологій у руслі четвертої промислової революції. Розроблено узагальнену схему формування пріоритетних напрямів інноваційного розвитку національної економіки в руслі концепції технологічного випередження. Доведено, що Україна має потенціал інноваційного зростання, що є актуальним для умов четвертої промислової революції.Item Оптимізація рівня інноваційної культури підприємства з позицій забезпечення його економічної безпеки(Сумський державний університет, 2015) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaВикладено результати досліджень щодо визначення ролі інноваційної культури підприємства в забезпеченні його економічної безпеки. Розроблено й апробовано методичний підхід до оптимізації рівня інноваційної культури підприємства з позицій забезпечення його економічної безпеки. Поглиблено теоретико-методичні засади інноваційного менеджменту в частині розроблення й обгрунтування дієвого інструментарію для управління розвитком інноваційної культури підприємства, як складової його інноваційно-сприятливого середовища, а також як складової механізму забезпечення його економічної безпеки.Item Comparative analysis of the rapid development and its alternatives(Sumy State University, 2014) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaThis article deals with a new criterion “relation to the leader” to classification of development types. According to this feature the development is divided into catching-up, rapid and development at the leader’s level. Authors determine three blocks of characteristics that enhance to understand the nature of these types: economic characteristics, innovation activity and governance. A comparative analysis of these development types is conducted. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35952Item Теоретико-методичні засади створення спрощуючих інновацій (на прикладі наметових таборів КУСОР "Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення, туризму та військово-патріотичного виховання")(Сумський державний університет, 2013) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Ронь, Я.О.У статті визначено найбільш перспективні для вітчизняних (кризових чи посткризових) умов види інноваційної діяльності, зокрема, створення і впровадження спрощуючих інновацій. Автори розглядають їх як вид інновацій, що передбачають створення нової споживчої якості за рахунок відсіювання зайвих функцій та властивостей, тим самим зменшуючи вартість новинки, при цьому зберігаючи унікальність шляхом правильного позиціонування та розставляючи правильні акценти в бік новизни. Розроблено методичний підхід до обґрунтування доцільності створення спрощуючих інновацій, який базується на засадах функціонально-вартісного аналізу. Визначена послідовність процедур створення і впровадження спрощуючих інновацій. Відповідно до розробленого підходу виконане обґрунтування низки інноваційних організаційних змін у діяльності Комунальної установи Сумської обласної ради «Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення, туризму та військово-патріотичного виховання», упровадження яких дало новий поштовх його розвитку в умовах обмеженого фінансування, що пов'язано з наслідками економічної кризи. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31466Item SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Савченко, О.С.У роботі досліджено основні складові поняття SEO-оптимізації, систематизовано й наочно подано його різновиди та категорії. Визначено місце та роль маркетолога в процесі оптимізації сайта. Запропоновано комплекс заходів з SEO-оптимізації для інтернет-магазину комп’ютерної техніки, визначено їхній порядок і ефективність застосування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141Item Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2011) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna SerhiivnaСтаття присвячена аналізу сучасних підходів до розуміння маркетингового інструменту визначення стратегічних цілей – трендвотчингу. Розглянуто історичний розвиток напрямку та погляди провідних науковців сучасності, які здійснюють практичне його застосування. Визначено основні складові комплексу трендвотчингу та методи їх застосування. Використано один із методологічних підходів для аналізу нових трендів ринку освітніх послуг України і надання рекомендацій стосовно перспективних напрямків розвитку Сумського державного університету. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4853Item Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2010) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaСтаття присвячена розробленню концептуальних основ впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність вітчизняних промислових підприємств: визначено два основних напрямки діяльності підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу, запропонована схема впровадження концепції в діяльність підприємств, запропоновано комплекс інноваційного маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3280