Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
Search Results
Item Estonian Marketers' Attitude Towards Podcasts as an Innovative Marketing Channel(Sumy State University, 2022) Reilent, K.; Kurvits, M.; Ohlau, A.Подкасти є загальновідомим маркетинговим каналом комунікації зі споживачами. Результати систематизації наукових джерел з означеної тематики засвідчили, що застосування реклами у подкастах нарощує свою популярність. Відбувається стрімке зростання кількості слухачів подкастів як в США, так і в Європі. Однак, попри інноваційність Естонії, подкасти ще не набули своєї популярності в цій країні. Метою статті є визначення можливостей підвищення прибутковості реклами в подкастах на основі аналізу сприйняття маркетологами Естонії подкастів як потенційного маркетингового каналу. Практичну реалізацію усіх етапів даного дослідження здійснено з використанням кількісних та якісних методів дослідження (метод структурованого анкетування та інтерв’ю). Інтерв’ю проведено двома експертами медіаканалу. Онлайн опитування проведено серед маркетологів різних компаній. Отримані результати засвідчили, що 42% маркетологів Естонії вважають подкасти доцільним маркетинговим каналом. При цьому слабкими сторонами подкастів є обмеженість даних про кількість та профіль слухачів, а також недостатня інформації про ефективність реклами. Відповідно до результатів опитування маркетологи оцінюють свої знання щодо рекламних можливостей подкастів як недостатні. Враховуючи отримані результати, автори приходять до висновку, що для підвищення прибутковості подкастів досліджуваної медіакомпанії Естонії необхідно збільшити впізнаваність подкастів, підвищити обізнаність клієнтів про рекламні можливості подкастів, розповсюджувати історії успіху подкастів та впровадити механізм визначення ефективності реклами у подкастах. Авторами зазначено, що надані рекомендації можуть бути корисними іншим компаніям, які спеціалізуються на рекламі в подкастах, особливо, для початківців та тих, що працюють на невеликих ринках, таких як Естонський.