Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України)
    (ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Березова, Світлана Миколаївна
    У статті авторами конкретизовано поняття брендингу та його переваг. Проаналізовано сучасні наукові засади до оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі вітчизняного ринку кондитерських і шоколадних виробів) та спосіб аналізу характеру сприйняття його споживачем (зокрема на прикладі ТМ «Roshen»). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25360
  • Item
    Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку
    (Вид-во СумДУ, 2011) Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Олійник, Оксана Вікторівна; Олейник, Оксана Викторовна; Oliinyk, Oksana Viktorivna
    У статті авторами розглянуто сутність та досвід застосування ребрендингу компаніями в сучасних ринкових умовах, причини, завдання, прийоми його проведення. Запропоновано підхід до оцінки результативності ребрендингу з огляду на стан показників адекватності, сили домінування та масштабності бренду. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18995
  • Item
    Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Evgeniivna
    У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та правил бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда. Запропоновано підходи до оцінки результативності бренд-колористики та з’ясовано ставлення різних вікових груп споживачів до її заходів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
  • Item
    Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку
    (ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2011) Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Yevgeniiivna
    У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та сучасного стану екологічного брендингу, а також з’ясовано зв’язок між маркетингом інновацій та екологічним брендингом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855