Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
3 results
Search Results
Item Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України)(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Березова, Світлана МиколаївнаУ статті авторами конкретизовано поняття брендингу та його переваг. Проаналізовано сучасні наукові засади до оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі вітчизняного ринку кондитерських і шоколадних виробів) та спосіб аналізу характеру сприйняття його споживачем (зокрема на прикладі ТМ «Roshen»). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25360Item Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку("ВТД "Університетська книга", 2010) Махнуша, Світлана Михайлівна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Махнуша, Светлана МихайловнаУ статті автором узагальнено бачення основних характеристик бренду, які впливають на його прибутковість та ринкові позиції. Запропоновано підхід до оцінки ринкових позицій бренду та визначення на його основі стратегічних орієнтирів його розвитку. // Русск. версия: В статье автором обобщено виденье основных характеристик бренда, которые влияют на его прибыльность и рыночные позиции. Предложен подход к оценке рыночных позиций бренда и определения на его основе стратегических ориентиров его развития. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/230Item Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій("ВТД "Університетська книга", 2010) Махнуша, Світлана Михайлівна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Махнуша, Светлана МихайловнаУ статті автором проведений аналіз франчайзингової форми використання бренду з позицій маркетингу інновацій, а саме виділено місце, роль та особливості такого формату ведення бізнесу, як франчайзинг, у процесі маркетингу інновації від товаровиробника до споживача, а також проведений огляд стану та сучасних його проблем в Україні. // Русск. версия: В статье автором проведен анализ франчайзинговой формы использования бренда с позиции маркетинга инноваций: выделено место, роль и особенности такого формата ведения бизнеса, как франчайзинг, в процессе маркетинга инновации от товаропроизводителя до потребителя, а также проведен обзор состояния и современных его проблем в Украине. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/188